abonnement Unibet Coolblue
pi_253480
Seki is wel cool, kijk maar op www.seki.nl
Seki.nl
  vrijdag 17 maart 2000 @ 16:10:00 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_253481
Wil je nu ff ophouden met crosposten ????
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_253482
Er kan nooit genoeg ondersteuning plaatsvinden voor Seki. Ik vraag me trouwens af of die kerel wel een verblijfsvergunning heeft... Kijkt de IND ook mee?
gratis en voor niet
  vrijdag 17 maart 2000 @ 17:24:00 #4
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253483
quote:
op 03-17-2000 om 05:18 PM schreef TomBombadil het volgende:
Er kan nooit genoeg ondersteuning plaatsvinden voor Seki. Ik vraag me trouwens af of die kerel wel een verblijfsvergunning heeft... Kijkt de IND ook mee?


????nou ja zeg!!!
Ga je nu niet wat te ver ???

pi_253484
Waarom ga ik te ver? Uit zijn verhalen maak ik gewoon op dat het niet onwaarschijnlijk is dat hij is gevlucht voor de oorlog die daar gaande was...En als ik het verder goed heb begrepen, zijn de verblijfsvergunningen die aan vluchtelingen die daarvandaan komen op voorlopige basis zijn verstrekt, namelijk met de voorwaarde dat zij weer terugmoeten als de situatie daar niet meer daadwerkelijk bedreigend van aard is...
gratis en voor niet
pi_253485
quote:
op 03-17-2000 om 05:33 PM schreef TomBombadil het volgende:
Waarom ga ik te ver? Uit zijn verhalen maak ik gewoon op dat het niet onwaarschijnlijk is dat hij is gevlucht voor de oorlog die daar gaande was...En als ik het verder goed heb begrepen, zijn de verblijfsvergunningen die aan vluchtelingen die daarvandaan komen op voorlopige basis zijn verstrekt, namelijk met de voorwaarde dat zij weer terugmoeten als de situatie daar niet meer daadwerkelijk bedreigend van aard is...

Het is duidelijk dat je de Bus niet vanaf het begin volgt. Seki is namelijk genaturaliseerd Nederlander. Buiten dit gegeven om kun je uit zijn onvervalst Rotterdams accent ook nog opmaken dat hij hier niet begin dit jaar als vluchteling is binnengekomen.....Tenzij hij een intensieve cursus Rotterdams heeft gevolgd in ex-Joegoslavië.

  vrijdag 17 maart 2000 @ 20:56:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_253486
Tombadildo leest misschien wel een beetje teveel Jerry Cotton boekjes.......
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 17 maart 2000 @ 21:22:00 #8
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_253487
Tombombadil,
Het is niet aan ons om te kunnen oordelen of iemand weer terug naar het voormalig Joegoslavië kan of niet. Bij het kijken naar het programma vind ik het gewoon heel interressant hoe verschillende mensen, met ieder een (culturele) achtergrond met elkaar kunnen samenleven en werken.
Personages als Seki vindt je in alle lagen van de bevolking ongeacht of ze uit het buitenland komen of niet.
Ik vindt het dan ook niet op z'n plaats om onderscheid te gaan maken in het wel of niet terecht hebben van een vluchtelingen status. Dit is niet aan ons om over te oordelen. Dit is dan ook een politieke beslissing.
Je gaat in je tekst dieper in op politiek en wet/regel-geving en dat is niet de doelstelling van dit forum.
Ik wil je gedachten en meningen niet ontnemen want je geeft een opening tot een discussie, maar liever niet in dit Forum.

In die zin ga je naar mijn mening, te ver.

[Dit bericht is gewijzigd door THE BORG (Datum 17 Maart 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')