Mijn vriendinnen giechelen niet. En ik ga liever met jongens om. Om precies die reden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef Eind-Baas het volgende:
TS heeft geen vriendinnen waarmee ze kan giechelen
Dus ze giechelen niet, maar je gaat toch liever met het andere geslacht om? Om juist die reden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef noregret het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen giechelen niet. En ik ga liever met jongens om. Om precies die reden.
Nee, ik heb niet veel vriendinnen omdat ik de meeste vrouwen hysterisch en giechelig vind. De vriendinnen die ik heb giechelen niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:17 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dus ze giechelen niet, maar je gaat toch liever met het andere geslacht om? Om juist die reden?
Maar val je sexueel gezien wel op vrouwen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:24 schreef noregret het volgende:
Ik ben een loner, maar zeker niet lonely.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar val je sexueel gezien wel op vrouwen?
Ik kan sommige vrouwen lichamelijk wel aantrekkelijk vinden, maar heb meer met mannen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar val je sexueel gezien wel op vrouwen?
Ik wist hetquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:26 schreef noregret het volgende:
[..]
Ik kan sommige vrouwen lichamelijk wel aantrekkelijk vinden, maar heb meer met mannen.
Jaloers op hun gegiechel?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:29 schreef Opzet__ het volgende:
Vreemd genoeg, denk ik om de een of andere reden dat TS jaloers is op de andere vrouwen, en een flinke beurtje nodig heeft.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:13 schreef LasTeR het volgende:
Zo'n chagrijnige kuthoer zoals jij hoeven we ook niet.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:30 schreef noregret het volgende:
[..]
Jaloers op hun gegiechel?
En hoezo 'wist'je het? Ik heb ook een hekel aan verwijfde mannen, hoor.
Homo's zijn geen ras, A.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:31 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dus je hebt eigenlijk ook een hekel aan homos ? Rascist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |