hals surinaams/half antilliaansquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:12 schreef spanishgirl het volgende:
Ben je nou een antiliaan of surinamer?
Misschien moet je als uitgangspunt niet versieren, maar gewoon een leuk gesprek aan willen gaan. Daar heb je toch die training voor gehad?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:17 schreef Suri-boy het volgende:
[..]
hals surinaams/half antilliaans
ik heb het een paar keren marokkaanse meiden op straat aangesproken proberen in contact te komen maar het is niet goed lukt. sommige gebruiken als smoes ik heb een vriend of ik ben al getrouwd en andere reageren niet enthousiast als je ze versiert.
welke training? ik zit er geen eens twee weken op dit was me eerste keer dat ik er deelneemde.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Misschien moet je als uitgangspunt niet versieren, maar gewoon een leuk gesprek aan willen gaan. Daar heb je toch die training voor gehad?
Deelnam. Misschien moet je de middelbare school even afmaken. Maar, reageer eens op mijn eerste zin.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef Suri-boy het volgende:
[..]
welke training? ik zit er geen eens twee weken op dit was me eerste keer dat ik er deelneemde.
Ga iemand anders vervelen ofzo maar laat mijn topic normaal en serieus blijven..bedanktquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Deelnam. Misschien moet je de middelbare school even afmaken. Maar, reageer eens op mijn eerste zin.
Marokkaanse meiden zijn bang om met buitenlandse jongens te praten want marokkanen keuren het af en die meiden kunnen dan ook in de problemen komen. het is een risicoquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef spanishgirl het volgende:
Suri-Boy, Je weet toch zelf ook wel, dat al valt een Marokkaanse meid op een donkere jongen.. dan zal ze hier niet snel voor gaan, vanwege afkeuring uit de familie kring.
Niet alleen bij donkere jongen trouwens, ik heb een goede vriend(Nederlandse jongen) die met een Marokkaans meisje ging. Nou ze werd uitgescholden en bespuugd door wildvreemde Marokkaanse jongens, als ze samen hand in hand liepen..Uiteindelijk is hun relatie door de druk bezweken.
Hoeft niet altijd zo te gaan hoor.
Waarom val je trouwens alleen op 1 bepaalde afkomst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |