SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neen, ik geef geen hyves.
Mijn favoriete klassieke stuk is van Rachmanirofl. Ik kan bovendien zelf op een omgel spelen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij gaat nooit naar je werk met de lollercopter?
Jwz wat ik bedoel, ga ergens anders haten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:46 schreef Chriz2k het volgende:
Dat je 9-jarige meisjes sletjes noemt zegt meer over jezelf, gore pedo.
Nee, ik weet niet zelf wat jij bedoelt, misschien moet je me voorzien van beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:47 schreef Beunhaaz. het volgende:
[..]
Jwz wat ik bedoel, ga ergens anders haten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODVERDOMME DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!!@!!!11@111![]()
![]()
Nee hij neemt de roflcopter:quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:44 schreef TNA het volgende:
[..]
Jij gaat nooit naar je werk met de lollercopter?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:06 schreef Beunhaaz. het volgende:
Na wat via via gezocht te hebben...Heet zusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODVERDOMME DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!!@!!!11@111![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:06 schreef Beunhaaz. het volgende:
Na wat via via gezocht te hebben...Wel mooie ogen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GODVERDOMME DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!!@!!!11@111![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |