quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:28 schreef Whiteguy het volgende:
Ook uit de categorie studenten:
http://www.dumpert.nl/med(...)mee_naar_school.html
COOL.
Nee, ik weet al wat het isquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, buiten het feit wie je leuker vindt, op die 2e foto staat ze alsof er iemand aan haar schouders staat te trekken
Mij ookquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
Ik dacht dat ze misschien iets wilde compenseren. Die BH lijkt mij net iets te groot.
Die sneeuwshoot zeker.......quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mij ook.en ik heb me wel es afgevraagd of nem me zou willen fotograferen en of ik dat zou willenlijkt me wel cool namelijk
quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die sneeuwshoot zeker.......
Zie hier het antwoord op die vraag: AKQ SC # 751 Zonder gemeentelijk inzicht en planningquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mij ook.en ik heb me wel es afgevraagd of nem me zou willen fotograferen en of ik dat zou willenlijkt me wel cool namelijk
Jullie schoolmascotte is Mr T!quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja dat was de aanleiding dat ik het vertelde en dat ik nu mijn antwoord al binnen had. En zoiets lijkt em stiekem best tof om eens te doenNu ik nog jong enzo ben
En van de kou wordt ik paars, dat is niet zo elegant (doch erg 'schoolspirit ish' als ik me dan behang met gouden kettingen kunnen ze het misschien zelfs nog waarderen ook)
Als het je echt een keer leuk lijkt dan is de beste optie een vrouwelijke fotograaf zoeken die een visagiste in dienst heeft, en het liefst ook nog even wat geld vraagt voor wat "portfolio fotos"quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja dat was de aanleiding dat ik het vertelde en dat ik nu mijn antwoord al binnen had. En zoiets lijkt em stiekem best tof om eens te doenNu ik nog jong enzo ben
En van de kou wordt ik paars, dat is niet zo elegant (doch erg 'schoolspirit ish' als ik me dan behang met gouden kettingen kunnen ze het misschien zelfs nog waarderen ook)
Nee, onze kleuren zijn paars en goudquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jullie schoolmascotte is Mr T!![]()
Achja het was niet echt serieus hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als het je echt een keer leuk lijkt dan is de beste optie een vrouwelijke fotograaf zoeken die een visagiste in dienst heeft, en het liefst ook nog even wat geld vraagt voor wat "portfolio fotos"
Nu heb ik even snel gekeken en daarvan zitten er niet veel in je buurt
quote:
Ik zei "geld vraagt", niet "geld geeft"quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee, onze kleuren zijn paars en goud
[..]
Achja het was niet echt serieus hoorik wil er totaal niks voor, ik ben natuurlijk verre van model-like, maar het leek me wel grappig
i know, maar ik heb geen behoefte aan een portfolioquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zei "geld vraagt", niet "geld geeft"
En een grote meerderheid van de vrouwen wil graag eens profi op de foto maar ze nemen nooit de stap totdat het te laat is. Vervolgens zijn ze 45 en staan ze voor hun vriend in de Aktueel
Kun je beter je kans grijpen
* mr_anonimous Slaat virtueel een arm om PS heenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oooohhh mn vriend heeft net te horen gekregen dat hij een beursverhoging krijgt maar het is niet genoeg.... Hij gaat weg en zegt zich nu pas te realiseren dat ie niet weg wilt en zoveel van ons houdt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oooohhh mn vriend heeft net te horen gekregen dat hij een beursverhoging krijgt maar het is niet genoeg.... Hij gaat weg en zegt zich nu pas te realiseren dat ie niet weg wilt en zoveel van ons houdt![]()
![]()
![]()
Ik heb het verhaal maar half meegekregen...maar waarom zit hij daar? Ik bedoel, je weet van tevoren toch of het betaalbaar is of niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
![]()
Als ik mijn testament geschreven heb, wil je die dan ook lezen ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nog even in Het Testament lezen en daarna lekker slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |