giechelquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Op zich wel maar of haar doucheslang lang genoeg is om bij de winkel te komen weet ik niet.
Dan is deze voor jou.quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
uhh ik ben het gewoon helemaal zat, dat niemand er is, de sneeuw, het zelf boodschappen moeten doen en koken wat beide bijna onmogelijk is, het missen van mn vrienden
Prima, maar als ik niet eens doorheb dat ik op een feestje ben, dan is het wel sneuquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo gaat dat soms met feestjes ze zijn voorbij voor je er erg in hebt.
Ik EIS maartquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nem Januari
Hawaii_Tim Februari
Hertog Maart
Jij april
Ofyles Mei
Cobra Juni
Ik Juli
MadMaster Augustus
Jojo September
IARL Oktober
TradeMarkie November
WhiteGuy December
De Cover: Groepsfoto
We deden net alsof er geen feestje was als jij in de buurt was.....quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima, maar als ik niet eens doorheb dat ik op een feestje ben, dan is het wel sneu
Maar je krijgt Januari.quote:
Maar ik ben in maart jarigquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar je krijgt Januari.Hoger dan Februari wil ik niet gaan
![]()
Dat is toch niet belangrijk?quote:
Misschien toch maar gaan studeren........quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie belangrijk nieuws:
Bij de verkiezing mooiste studente van Nederland is niet eerste geworden:
[ afbeelding ]
Maar wel
[ afbeelding ]
Niet nodig. We gaan gewoon een keer een biertje pakken in een stad waar veel studentes zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien toch maar gaan studeren........
Dat is sowieso een goed idee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet nodig. We gaan gewoon een keer een biertje pakken in een stad waar veel studentes zijn.
En dan met de SC Dames kalender onder de arm rondvragen of iemand de (ex) studentes op de foto kent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is sowieso een goed idee.
Dat is dan direct een mooie opening voor een gesprek.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dan met de SC Dames kalender onder de arm rondvragen of iemand de (ex) studentes op de foto kent.
Niet dat je verjaardag niet belangrijk is maar dat bij de maand staat waar in je jarig bent bedoel ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is toch niet belangrijk?
Wat een rare foto, die 2equote:Op vrijdag 11 december 2009 21:07 schreef Whiteguy het volgende:
Uit de categorie belangrijk nieuws:
Bij de verkiezing mooiste studente van Nederland is niet eerste geworden:
[ afbeelding ]
Maar wel
[ afbeelding ]
quote:
Mja, dat was dan ook de reden van mijn verbazing dat zij gewonnen heeft.quote:
Ik vind de persoon op de eerste foto ook mooier dus die foto ook.quote:
Ik zag deze bui al hangenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mja, dat was dan ook de reden van mijn verbazing dat zij gewonnen heeft.
Sowieso krijgen wij op die kalender straks natuurlijk een stuk mooiere meiden. En als jij dan de foto's wil maken komt dat zeker ook wel goed
Nou, buiten het feit wie je leuker vindt, op die 2e foto staat ze alsof er iemand aan haar schouders staat te trekkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 21:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vind de persoon op de eerste foto ook mooier dus die foto ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |