abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75526682
Vraagje: Heb kant en klare gehaktballen gekregen en ze in de diepvries gedaan......
Hoe maak jij ze klaar als je zin hebt in een lekkere snack? Dus niet eerst een pan jus maken en ze daarin opwarmen, het moet even snel gebeuren.
Doe je ze gewoon in de magnetron, oven oid?

Edit: het moet wel een beetje smakelijk en krokant worden, dus geen kleffe bal....

[ Bericht 10% gewijzigd door Broertie op 11-12-2009 19:09:08 ]
pi_75526722
Het is gehadbal hoor en niet gehatbal.

Maar magnetron dus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_75526858
frituurpan
You dream it, I live it.
pi_75526953
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:03 schreef golfer het volgende:
Het is gehadbal hoor en niet gehatbal.
als een modje zo lief wil zijn??
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:11:42 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_75527002
Vooruit
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:16:25 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75527192
Magnetron.. wordt het niet krokant van... dan nog even onder de gril??

Anders in een pan met boter maar dan heb je niet zoveel meer aan het 'kant en klaar'
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:16:29 #7
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_75527196
Gewoon langzaam laten gaar worden in een afgesloten (stoof)pan.
To doom or not to doom
pi_75534970
Was niet erg snel, maar 2 stuks in een voorverwarmde oven van 180 graden en dan 35 minuten.. smaakte goed, lekker krokant, op een bolletje met garnituur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop