daar gaat je statusquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf, ik was me kamer beetje aan het opruimen, schuif ik me tv meubel opzij ligt daar een dode mus
Terwijl mijn raam altijd maar 15 cm ofzo open staat.
vind je?quote:
ik heb d'r ook altijd 1 onder 't bed liggenquote:
Ik keek er ook wel van op hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vind je?![]()
ik hou niet van dooie dieren in mijn slaapkamer... in andere kamers trouwens ook niet...
dat conserveert het bestequote:Op zaterdag 12 december 2009 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik keek er ook wel van op hoor
maar moet ik dan alles pot dicht houden dan op me slaapkamer?
Vaker schoonmaken wil ook wel helpenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
naja alles ligt er net nieuw inquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vaker schoonmaken wil ook wel helpen.
neuh... maar smerig is het welquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik keek er ook wel van op hoor
Heb ik niet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
neuh... maar smerig is het wel
Zou het trouwens ook niet vertellen aan al die chickies van je
ja, want anders scoort ie natuurlijk geen nieuwequote:Op zaterdag 12 december 2009 14:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nog steeds in de ontkenningsfase?
Wij snappen elkaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, want anders scoort ie natuurlijk geen nieuwe
quote:
ik had het gelezenquote:
doot henig anquote:
nee, dat duurt nog evenquote:
Die marko en ze kippetjes.....quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeker kippetjes eten...zonder Ratel.
kippetjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zeker kippetjes eten...zonder Ratel.
ik zie hetquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Die marko en ze kippetjes.....
woeiii ik heb weer een UI....
waar?quote:
ik moet ook nog op de centen lettenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ga je toch met marko mee achter de chickies aan!
Zijn die breezersletjes van Marko zo duur dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet ook nog op de centen letten
mooi eind wegquote:
geen idee, ik kan dan beter wat achter de hand houdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zijn die breezersletjes van Marko zo duur dan?
quote:
je hebt je rijbewijs toch?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n geweldige chauffeur
blijf dan inderdaad liever van de weg af... rijden al genoeg mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef norich het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat betekent niet dat ik geweldig rijd
dan moet je vaker rijdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef norich het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat betekent niet dat ik geweldig rijd
dat klopt dan wel weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
blijf dan inderdaad liever van de weg af... rijden al genoeg mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen...
Oké het is ook weer niet zo erg, maar hij slaat nog steeds wel eens af bij stoplichten enzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
blijf dan inderdaad liever van de weg af... rijden al genoeg mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen...
en de momenten dat ie niet afslaat ruik je de koppelingsplaat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:24 schreef norich het volgende:
[..]
Oké het is ook weer niet zo erg, maar hij slaat nog steeds wel eens af bij stoplichten enzo
Nou enquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:24 schreef norich het volgende:
[..]
Oké het is ook weer niet zo erg, maar hij slaat nog steeds wel eens af bij stoplichten enzo
Gewoon alle stoplichten ontwijken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou en
hoeveel stoplichten staan er nou op de autoweg van hier tot HMHniet zoveel
op de A1 kom je er verrekte weinig tegenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou en
hoeveel stoplichten staan er nou op de autoweg van hier tot HMHniet zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |