Zijn die breezersletjes van Marko zo duur dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik moet ook nog op de centen letten
mooi eind wegquote:
geen idee, ik kan dan beter wat achter de hand houdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Zijn die breezersletjes van Marko zo duur dan?
quote:
je hebt je rijbewijs toch?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:20 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n geweldige chauffeur
blijf dan inderdaad liever van de weg af... rijden al genoeg mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef norich het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat betekent niet dat ik geweldig rijd
dan moet je vaker rijdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:21 schreef norich het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat betekent niet dat ik geweldig rijd
dat klopt dan wel weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
blijf dan inderdaad liever van de weg af... rijden al genoeg mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen...
Oké het is ook weer niet zo erg, maar hij slaat nog steeds wel eens af bij stoplichten enzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
blijf dan inderdaad liever van de weg af... rijden al genoeg mensen die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen...
en de momenten dat ie niet afslaat ruik je de koppelingsplaat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:24 schreef norich het volgende:
[..]
Oké het is ook weer niet zo erg, maar hij slaat nog steeds wel eens af bij stoplichten enzo
Nou enquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:24 schreef norich het volgende:
[..]
Oké het is ook weer niet zo erg, maar hij slaat nog steeds wel eens af bij stoplichten enzo
Gewoon alle stoplichten ontwijken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou en
hoeveel stoplichten staan er nou op de autoweg van hier tot HMHniet zoveel
op de A1 kom je er verrekte weinig tegenquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou en
hoeveel stoplichten staan er nou op de autoweg van hier tot HMHniet zoveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |