Sanquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:07 schreef Samzz het volgende:
Joehoe! Lekker in bed met de blackberry
Hoe is het met m'n vriendjes?
Ja! Mooi zo, ik ga straks een keer naar m'n bollekesquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En vriendinnetjes? Goed hoor.![]()
Wat ga je in Arnhem doen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga naar arnhem jonks!, ben er morgen wel een keer weer waarschijnlijk!
een oude bekende opzoeken!quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat ga je in Arnhem doen?
GATVERDEMME!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf, ik was me kamer beetje aan het opruimen, schuif ik me tv meubel opzij ligt daar een dode mus
Terwijl mijn raam altijd maar 15 cm ofzo open staat.
daar gaat je statusquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wtf, ik was me kamer beetje aan het opruimen, schuif ik me tv meubel opzij ligt daar een dode mus
Terwijl mijn raam altijd maar 15 cm ofzo open staat.
vind je?quote:
ik heb d'r ook altijd 1 onder 't bed liggenquote:
Ik keek er ook wel van op hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
vind je?![]()
ik hou niet van dooie dieren in mijn slaapkamer... in andere kamers trouwens ook niet...
dat conserveert het bestequote:Op zaterdag 12 december 2009 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik keek er ook wel van op hoor
maar moet ik dan alles pot dicht houden dan op me slaapkamer?
Vaker schoonmaken wil ook wel helpenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
maar moet ik dan alles pot dicht houden dan op me slaapkamer?
naja alles ligt er net nieuw inquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Vaker schoonmaken wil ook wel helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |