Die behandelen ze pas na 5 werkdagen? Vreemd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef Neucqsecks het volgende:
Dus ja, ik zit dus hevig in de problemen. Heb al aangifte gedaan maar die behandelen ze pas na 5 werkdagen. Er zat het volgende in:
- bankpas
- ID-kaart
- seizoenskaart Sparta
- ziekenfondskaart
- schoolpas
- OV-maandabonnement
Dus ja, ik heb dus a.s. dinsdag mijn CBR, zondag wil ik naar Sparta en vanaf maandag moet ik naar school met mijn OV-kaart.
Hoe moet ik dit oplossen?
Internetaangifte.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Die behandelen ze pas na 5 werkdagen? Vreemd.
Toen ik een jaar geleden mijn portemonnee kwijt raakte deed ik aangifte en krijg ik meteen papieren mee om alle pasjes op nieuw aan te kunnen vragen.
Verder natuurlijk nutteloze post dit voor jou, maargoed
Wist ik het maar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:55 schreef Babblefish het volgende:
Is hij gestolen of ben je 'm kwijtgeraakt?
Oh oké. Ik moest dat toen per se op het bureau doen.quote:
Van je luie reet en naar het bureau toequote:
Wat al gezegd is: naar het bureau en daar aangifte doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef Neucqsecks het volgende:
Dus ja, ik zit dus hevig in de problemen. Heb al aangifte gedaan maar die behandelen ze pas na 5 werkdagen.
Paspoort gebruiken (wat is jouw CBR trouwens?)quote:Dus ja, ik heb dus a.s. dinsdag mijn CBR, zondag wil ik naar Sparta en vanaf maandag moet ik naar school met mijn OV-kaart.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop dat je die slet nog wel genaaid hebt
Dat dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop dat je die slet nog wel genaaid hebt
Bij de internetaangifte wordt toch vermeld dat als je een idee hebt wie de daders zijn, je geen internetaangifte moet doen, maar op het bureau moet komen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef GuitarJJ het volgende:
Aangifte via internetvolgens mij kijken ze daar niet eens naar!
Heb ooit eens aangifte gedaan omdat mijn telefoon was gejat. Ik wist dat een sportgroepje van ca 5 mensen schuldig was (1 van hun). Ze hadden een t-shirt aan met de schoolnaam erop. Kreeg een bevestiging per mail en heb nooit meer wat gehoord
Als jij dit al 'hevig in de problemen' noemt, wens ik je heel veel sterkte in de rest van jouw leven. Oftewel: waar gaat dit over?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef Neucqsecks het volgende:
Dus ja, ik zit dus hevig in de problemen.
Mensen die met veel geld op zak lopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:18 schreef MikeLowrey het volgende:
Had ik ook een keer, gelijk nieuwe pasjes aangevraagd, eind van de dag werd ik gebeld dat ze hem in de bus hadden gevonden. Weg 150 euro
Dit vind jij hevige problemen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef Neucqsecks het volgende:
Dus ja, ik zit dus hevig in de problemen.
Het is zo eenvoudigquote:Dus ja, ik heb dus a.s. dinsdag mijn CBR, zondag wil ik naar Sparta en vanaf maandag moet ik naar school met mijn OV-kaart.
Het is maar wat je veel geld noemt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mensen die met veel geld op zak lopen.
Bedoelt ie niet dat het 150 Euro kostte om nieuwe pasjes/ID aan te vragen maar dat dat dus voor niets bleek omdat alles weer teruggevonden werd?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan met een straatkrant.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Goed zo!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:18 schreef klipper het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan met een straatkrant.
Een beetje sarcasme mag best wel.....quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed zo!Beledig mensen maar even die op een eerlijke manier geld willen verdienen
"Portemonnee" is het correcte Nederlandse woord, "portemonnaie" is de Franse schrijfwijze. Dit laatste is incorrect in het Nederlands (en zou strikt genomen ook anders uitgesproken moeten worden). "Portemonnee" moet eigenlijk al erg lang de correcte schrijfwijze zijn, al heb ik geen idee sinds wanneer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
dat schrijf je trouwens 'portemonnaie"
Destijds niet volgensmij. Was 3 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:05 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Bij de internetaangifte wordt toch vermeld dat als je een idee hebt wie de daders zijn, je geen internetaangifte moet doen, maar op het bureau moet komen?
Je gaat al de fout in bij internetaangifte, van persoonsbewijzen moet je altijd naar het bureau in verband met identiteitsfraude.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:52 schreef Neucqsecks het volgende:
Dus ja, ik zit dus hevig in de problemen. Heb al aangifte gedaan maar die behandelen ze pas na 5 werkdagen. Er zat het volgende in:
- bankpas
- ID-kaart
- seizoenskaart Sparta
- ziekenfondskaart
- schoolpas
- OV-maandabonnement
Dus ja, ik heb dus a.s. dinsdag mijn CBR, zondag wil ik naar Sparta en vanaf maandag moet ik naar school met mijn OV-kaart.
Inderdaad zeg, de jeugd wordt steeds dommer. Lijkt wel alsof ze op school niks meer leren. Verschikkelijk !!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:45 schreef aaipod het volgende:
portemonnee, mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |