ik ben helemaal geen rus.quote:
willy's eetcafe?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:53 schreef Biskwie het volgende:
dat heb ik hier in etten-leur nou ook
WILLY's is echt een mega uber pizzaria, jammer dattie niet bezorgt...
Volgens mij bedoelt hij de Willy's op de Markt want voorzover ik weet is er maar één pizzeria/döner/shoarma/grill-zaak in Etten-Leur die Willy's heet.quote:
willy's eethuisquote:
willy's in etten-leur? zelf woon ik in breda en die pizza's daar zijn goed te eten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:59 schreef Biskwie het volgende:
[..]
willy's eethuis
http://www.willyseethuis.nl/menu.html
in breda, etten-leur en roosendaal... jammie... krijg alweer trek
borromeaquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:10 schreef Ensaf het volgende:
Terechte klacht! Hier zit ook zo'n pizzeria.
Wat voor pizza ga je nemen?
op dieeeeeeeeet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:11 schreef Babblefish het volgende:
Ik eet brood vanavond. Met een goed gevuld glas water.
Nee, in de gevangenis.quote:
Interessant zeg...quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:11 schreef Babblefish het volgende:
Ik eet brood vanavond. Met een goed gevuld glas water.
quote:
Waar precies?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
willy's in etten-leur? zelf woon ik in breda en die pizza's daar zijn goed te eten.![]()
ik loop stage in etten-leur dicht bij het centrum, misschien aan het eind van de dag eens langs gaan.
als ICTer bij een basisschool.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:19 schreef Ikwillanghaar het volgende:
[..]
Waar precies?Misschien kennen we elkaar wel.
lekker janken.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
als ICTer bij een basisschool.
nou hij is besteld hoorquote:
Maar dan moet je dus naar buiten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nou hij is besteld hoorkon m over 10 minuutjes ophalen.
Ok dan!quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:22 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nou hij is besteld hoorkon m over 10 minuutjes ophalen.
ja het is werkelijk ongelofelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:22 schreef Babblefish het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus naar buiten?
Klankhof?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bedankt zovty voor de goede tips, ik heb afgestreept wat ik al gedaan heb.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Ok dan!
Schoentjes aan.
Geld zoeken.
Sleutels pakken.
Jasje aan. Goed dicht doen hoor, het is koud.
En fietsen maar!
het voortouw.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:23 schreef Ikwillanghaar het volgende:
[..]
Klankhof?Hofsteen?
Tovernaarsleerling?
D'n overkant?
Carolon?
2 minuten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Japsnars het volgende:
Hoe ver is het fietsen naar die Pizzeria?
wat doe jij dan in etten-leur?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Ikwillanghaar het volgende:
[..]
Jammer, we kennen elkaar dus (wss) niet.
Ik werkte er (bij Willy'squote:Op vrijdag 11 december 2009 18:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat doe jij dan in etten-leur?
dolcé e salato.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:27 schreef Ikwillanghaar het volgende:
[..]
Welke pizzeria eigenlijk? Toch niet Jimmy's Wens o.i.d. hè?
een basisschool met een dedicated ictér? het moet niet gekker worden. waarschijnlijk dus 1 icter en 1 staigair... dat moet echt een luizenbaantje zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
Oké,quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dolcé e salato.![]()
ik moet nu gaan, tot zo en dan laat ik jullie alles weten over de reis en de mensen in de pizzeria.
Ben jij niet mijn broertje?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef Biskwie het volgende:
[..]
een basisschool met een dedicated ictér? het moet niet gekker worden. waarschijnlijk dus 1 icter en 1 staigair... dat moet echt een luizenbaantje zijn
daar pak je de fiets toch niet voor?quote:
Jezus, wat jank je danquote:
redelijk, maar wij als stagaires (2) helpen ook 2 andere scholen met hun problemen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef Biskwie het volgende:
[..]
een basisschool met een dedicated ictér? het moet niet gekker worden. waarschijnlijk dus 1 icter en 1 staigair... dat moet echt een luizenbaantje zijn
jawel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar pak je de fiets toch niet voor?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |