Lekker toch, studie volgen en een beetje lol trappen. Kijk eens naar Steve Balmerquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog 1 week naar school en dan is het eindelijk kerstvakantie.
Klacht: nog 1 week naar school voordat het kerstvakantie is.
geen geld hebben om naar school te gaan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:13 schreef _Michiel_ het volgende:
Wees blij dat je naar school mag![]()
Er zijn kindertjes in Afrika die (... zul zelf maar in)
Joh, stel je aan! Ik had vroeger op de middelbare 8 tentamens in een weekquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Als het nou nog een normale week was, oke. Maar ik heb 4 tentamens en 2 papers.
DOE JE 7 STUDIES TEGELIJK OFZO?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik zie het probleem niet, leer voorbereiden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ja ik bedoelde het sarcastisch. Ze stelt zich aan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
*Zucht Er zijn ook mensen met een degelijke studie
Dat dus 14.gifquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, leer voorbereiden.
Ik had vorige periode 6 tentamens en niet lager als een 6,8 gehaald. Het is gewoon een kwestie van goed voorbereiden en bij blijven qua lessen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik nog niet opgemerktquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde het sarcastisch. Ze stelt zich aan.
Jij doet een ICT opleiding?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nog 3Oké, vier dan met de LAN party erbij
Geniet er maar van als je straks gaat werken heb je veel minder vakantiequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Nog 1 week naar school en dan is het eindelijk kerstvakantie.
Klacht: nog 1 week naar school voordat het kerstvakantie is.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:23 schreef Neroje het volgende:
Ik ben ook wel aan vakantie toe, maar die laatste week wordt nog wel zwaar
Uh wat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zodat je energie erbij kunt tanken?![]()
Luie mensen
Of hij doet een universitaire opleiding.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij zit de hele tijd op je luie reet, zonder werk.
Je hebt dus altijd vakantie.
nee, ik werk wel degelijk. Maar geen vrijquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij zit de hele tijd op je luie reet, zonder werk.
Je hebt dus altijd vakantie.
FAALquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:25 schreef Urquhart het volgende:
Echte bazen nemen vakantie als ze daar zin in hebben
Nee joh. Daar heb je kerst voor nodig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je wilt kerstvakantie want???
Gezellig bij elkaar zitten kan ook na school
Zit je al aan je troll-quotum voor vandaag of ga je nog even door?quote:
Ik geef gewoon mijn mening ja, zandhapperquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:37 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zit je al aan je troll-quotum voor vandaag of ga je nog even door?
Wat een bullshit.quote:
"Zo krijg je je promotie wel hoor! "quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Als je nou geld zat verdient/vooruit hebt gewerkt voor school/ en voor jezelf werkt, dan hoef je toch niet bij je baas zielig te doen:
"Meneeer, ik wil graag van week 2 tot 4 vakantie nemen. Mag dat?"
"Nou Jansen, werk die twee raporten af, dan zien we wel weer!"
Erg he, die zelfgekozen verplichtingenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:03 schreef Adelante het volgende:
Ik ga eens kijken hoe onze bezetting is tijdens de kerstvakantie op FOK!
En waar ben jij bij je lessen Nederlands?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had vorige periode 6 tentamens en niet lager als een 6,8 gehaald. Het is gewoon een kwestie van goed voorbereiden en bij blijven qua lessen.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
En waar ben jij bij je lessen Nederlands?
In mijn nest, ik ga toch niet naar een college op vrijdagochtend? Daar had ik ook die 6.8 voor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
En waar ben jij bij je lessen Nederlands?
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar leuk is anders he.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oké, ik snap wat je bedoeld.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:20 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is, maar leuk is anders he.
ik zou er niet voor opstaanquote:
quote:
Verplichte shitquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |