Goedemiddag lieverdjes.
Vanmorgen had jullie held* een vroeg college. Nu is dit, mits het niet te vaak gebeurt, best te overzien en vol goede moed ging hij op weg. Om van de nood een deugd te maken nam ik mijn sportspullen mee zodat ik na het college meteen door kon naar de sportschool. Onze Lieve Heer heeft mij immers gezegend met een goddelijk lichaam, en ik zou het respectloos tegenover Hem vinden om dit te verwaarlozen. Deze sportschool is niet al te ver van de uni verwijderd, dat kwam dus goed uit allemaal. Het was, waarschijnlijk vanwege het tijdstip, erg rustig in de sportschool dus dat was wel prettig. Althans, dat vond ik op het moment dat ik er aankwam. Toen ik wegging, bleek ik er heel anders over te denken. "
Vanwaar deze plotselinge verandering van mening?", hoor ik u denken. Dit komen we te weten na deze korte berichten van onze sponsors.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
![]()
Dankzij de revolutionaire, krachtige reinigingsformule verwijdert u met Cillit BANG zelfs de moeilijkste vlekken en hardnekkig vuil in een handomdraai! Probeer het zelf, met de munttest!
![]()
BANG! En het vuil is weg!------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Welkom terug in Otis' topic. Voor degenen die het vorige blok hebben gemist, volgt hier een korte samenvatting van het verhaal tot dusverre; Otis had een vroeg college en ging hierna door naar de sportschool. Het was erg rustig in de sportschool. Otis was hier eerst erg blij mee, maar veranderde daarna van mening. Nu is het tijd om uit te vinden hoe dat zo is gekomen.
Nadat ik ongeveer anderhalf tot twee uur gesport had vond ik het wel weer mooi geweest. Zoals ik eerder al vermeldde, was het erg rustig in de sportschool. Toen ik terug in de kleedkamer was daar dan ook geen teken van leven. Tot ik plotseling een douche hoorde aangaan. Nou, prima, iemand anders die ook heeft getraind en nu even een frisse douche neemt; geen probleem, zo dacht ik. Wat zat ik daar verkeerd zeg.
Na enige tijd hoorde ik namelijk een aantal vreemde geluiden uit de doucheruimte komen. Het begon met een zacht
'hmmm... hmmmm' waardoor ik een soort '

' -uitdrukking op mijn gezicht kreeg. Al snel volgde na de
'hmmm... hmmmm' een
'ohhhh...' en ik hoorde een ademhaling die steeds sneller werd. Toen ik daarna ook nog een
'aaaahhhhhhhhh' en een aantal diepe zuchten hoorde, was mijn gezichtsuitdrukking inmiddels snel veranderd in een '

'. Ik vroeg met luide stem
"ZO, BEN JE KLAAR MAN?" waarna een geschrokken reactie volgde en een
"uuhh.. uuhh... waarmee??".
Eenmaal thuis gekomen pakte ik mijn beste vriend uit de kast, deed zijn slot open en schreef erin: "lief dagboek, vandaag douchte ik thuis

."
*hihi, daarmee bedoel ik mezelf.