abonnement Unibet Coolblue
  Admin vrijdag 17 maart 2000 @ 14:31:00 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_253467
Op Fok! frontpage staat een poll, waarbij je op de bewoners kunt stemmen.
Seki heeft tot op heden de meeste stemmen van ons gekregen.
Jammer, want als Seki idd verdwijnt, verdwijnen ook de leukste topics en is er heel weinig over om je aan te ergeren of te verwonderen.
Krijg je dan niet een BB-effect??
Daar werd de boel er ook niet leuker op toen Sabine eruit gestemd werd.
In een samenleving als de Bus of BB heb je juist mensen nodig die afwijken van de rest, anders kan ik wel naar m'n aquarium gaan staren.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 17 maart 2000 @ 14:50:00 #2
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_253468
Ja, maar toen Sabien weggestemd werd, werd de ware Bart pas wakker. Godweet, is Jop of Azis wel net zo'n branimaker als Seki.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  Admin vrijdag 17 maart 2000 @ 15:08:00 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_253469
Ja, maar ook heb ik avonden naar saai geneuzel zitten staren, vond het met Sabine wel wat levendiger !
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_253470
Seki moet inderdaad blijven www.seki.nl
Seki.nl
pi_253471
Het is mooi om te zien dat Seki nog enigszins steun heeft van een en ander. Die kerel moet een eigen programma krijgen... Kan hij niet live cage-fight programma's gaan presenteren, met als klap op de vuurpijl een eigen optreden... Er is natuurlijk al een programma dat voor hem erg gepast is (vooral de naam dan) EXPLOSIEF!
gratis en voor niet
  vrijdag 17 maart 2000 @ 20:08:00 #6
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_253472
O.k. vanavond was er weinig Seki. Het was zeer saai. Laat hem maar eventjes blijven, maar wederom zeg ik dat hij niet mag winnen.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


pi_253473
seki is the man!
gratis en voor niet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')