Inderdaadquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Feyenoorders zijn niet zo snugger nee
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lees de OPquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
En dat baseer je op een onderzoek die alle opleidingsniveaus van de diverse voetbalsupporters hebt bekenen?
Mag dan misschien weten waar je dat onderzoek vandaan hebt?
21 jaar met een kind?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS is een tokkie: http://pc-fr34k.hyves.nl
Jij vergeet uiteraard nooit wat. Alles doe je goed. Je bent altijd op tijd. Vrouwen vallen met bosjes voor je.quote:
En 1 iemand is representatief voor een groep van 1,5miljoen mensen?quote:
En waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Das m'n neefjequote:
Zou deze tokkie kans maken op een baan als een potentiële werkgever deze hyve ontdekt???quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's no place like 127.0.0.1
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:09 schreef TukkerEdje het volgende:
[..]
Zou deze tokkie kans maken op een baan als een potentiële werkgever deze hyve ontdekt???Ik denk het niet als je ziet van welke publieke hyves hij lid isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als mijn moeder iets laat aanbranden en daardoor een pan verneukt maak ik er een foto van en lijst ik hem in.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ook altijd de echte bazen die veilig anoniem een hyves gaan opzoeken(Waar bij de mijne gewoon in mijn fotoboek staan)en posten
Beetje onzeker?
Maar goed on-topic mag er ook weer gereageerd worden, dat ik dom ben geweest dus.
Ik ben onzeker of dat je hyves is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:13 schreef pc-fr34k het volgende:
Ook altijd de echte bazen die veilig anoniem een hyves gaan opzoeken(Waar bij de mijne gewoon in mijn fotoboek staan)en posten
Beetje onzeker?
Maar goed on-topic mag er ook weer gereageerd worden, dat ik dom ben geweest dus.
Ik zal bijna denken dat je me kent..quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:06 schreef daftme het volgende:
[..]
Jij vergeet uiteraard nooit wat. Alles doe je goed. Je bent altijd op tijd. Vrouwen vallen met bosjes voor je.
Als ik die achterlijke peilingen van Maurice de hond moet geloven, jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
En 1 iemand is representatief voor een groep van 1,5miljoen mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |