Ja, TS heeft internet en bestelt wel eens wat op dealextreme. Vandaag was ik in een goede bui en besloot ik derhalve om mijn collega (rochelcollega, zie mijn eerder topic over autistische bergbokken) deelgenoot te maken van het bestaan daarvan. Dus, ik in opperbeste stemming hem uitleggen hoe het allemaal werkt. Hij vindt het wonderwel allemaal heel cool (letterlijk :’) ) en dan vooral de bewegende poppetjes op zonne-energie

Op de vraag hoe dat dan betaald moet worden, antwoord ik “het makkelijkste is met paypal”. Op mijn uitleg hoe dat dan aangevraagd moet worden, zegt hij dat hij dat allemaal te moeilijk vindt :’) Vervolgens vraagt hij of hij mijn paypal rekening mag gebruiken om zijn goederen af te rekenen. Dus niet dat ik voor hem bestel en dat hij me terugbetaalt, nee dat hij op mijn rekening kan inloggen

Ik heb geweigerd en nu is hij kwaad omdat hij niet op eigen houtje dingen kan bestellen :’)
Klacht: zie TT.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.