Nice!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:23 schreef CybPraetorian het volgende:
...en wat extra season 6 promovoer. Zitten een aantal hele aardige tussen:
[pics]
Dus je wilt zeggen dat ik nu voor Jan Lul zit te wachten op House?quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:42 schreef vaagsel het volgende:
Wat een eikels bij SBS. Een beetje adverteren met het feit dat house weer verder gaat en dan doodleuk doorgaan met seizoen 3.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:07 schreef vaagsel het volgende:
Niet als je zit te wachten op e13 van seizoen 3...
Dat dacht ik ook, maar toen ik om 6 uur even de ep description las (digitale tv ftw) dacht ik, dat komt bekend voor, en volgens sbs6.nl gaan ze gewoon verder met s3.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:09 schreef Henk-B het volgende:
[..]Nee daar zat ik niet echt op te wachten.
Ik dacht dat ze door zouden gaan omdat ze met die promo's smeten.
Jammer, zat er al lekker klaar voor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:13 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen ik om 6 uur even de ep description las (digitale tv ftw) dacht ik, dat komt bekend voor, en volgens sbs6.nl gaan ze gewoon verder met s3.
Dank u (niet helemaal zelf ontworpen.. maar meeste foto's wel actueel gemaakt)quote:Op zondag 27 december 2009 13:51 schreef Poppejans het volgende:
Hulde voor de OP!!!![]()
Wat een grappige foto's staan daar tussen, nou ben ik NOG nieuwsgieriger naar seizoen 6!
oja ik vond Cameron haar bruine haren ook leuker staan
Je kunt er geen verhaallijnen uit af leiden ofzo, wel characters kun je zien en bepaalde acties. Gewoon een leuke video op muziek met House...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:03 schreef PureEvil het volgende:
Goed dat je dat erbij zegt, dat het van seizoen 6 is, dan ga ik nog niet kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |