abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75511560
Als ik een kerstboom zonder kluit haal, hoelang gaat zo'n ding dan mee (als ik m gewoon water geef dan) en zit er nog verschil tussen verschillende merken kerstbomen, dat de een langer meegaat dan de andere?
Waar haal je de mooiste boompjes (wil wel ergens goedkoop kijken, bij gamma/ intratuin of bij de verkoper om de hoek)?

(PS: als dit in LIF of Flora en fauna moet geef maar een schop)
pi_75512216
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:37 schreef bulbjes het volgende:
Als ik een kerstboom zonder kluit haal, hoelang gaat zo'n ding dan mee (als ik m gewoon water geef dan) en zit er nog verschil tussen verschillende merken kerstbomen, dat de een langer meegaat dan de andere?
Waar haal je de mooiste boompjes (wil wel ergens goedkoop kijken, bij gamma/ intratuin of bij de verkoper om de hoek)?

(PS: als dit in LIF of Flora en fauna moet geef maar een schop)
hoelang gaat gemiddeld een bos bloemen mee ???
zodra dat ding gekapt is is het einde verhaal, meestal krijgt de boom de grootste klap als hij van kou naar warm huiskamer wordt verplaatst. de kerstboom droogt gewoon uit.
koop dat ding niet te vroeg anders zit je met kerst met een boom zonder naalden , maar ja ook weer niet te laat want dan zijn alle bomen verkocht
zag al mensen die hem op 5 december al in huis hadden. dat gaat volgens mij NOOIT goed.
de blauw spar schijnt wat taaier te zijn. maar ook stuk duurder
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:56:49 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_75512255
Een week of twee tot drie is wel het maximum en dan is je boom kaal.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75512582
"Geef maar een schop"

Hihi.

Bomen en verplaatsen enzo.
pi_75512789
Zet 'm in een laagje water en dat ding gaat meer dan een maand mee.
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:15:27 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75512808
Schopje naar FEE
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_75512847
Hangt toch ook wel af van het soort boom lijkt me. Een Nordman-spar laat z'n naalden niet vallen, een blauwspar of servische spar wel. Nordman is wel een stuk duurder
pi_75512872
Deze kerstboom heeft geen kluit, die haal je er zonder schop zo uit!

Pffft ik lig dubbel.
pi_75513433
Wij halen de laatste jaren zo'n Nordman en die staat makkelijk 3 tot 4 weken zonder zijn naalden te verliezen.
pi_75513452
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:55 schreef duikkie het volgende:

[..]

hoelang gaat gemiddeld een bos bloemen mee ???
zodra dat ding gekapt is is het einde verhaal, meestal krijgt de boom de grootste klap als hij van kou naar warm huiskamer wordt verplaatst. de kerstboom droogt gewoon uit.
koop dat ding niet te vroeg anders zit je met kerst met een boom zonder naalden , maar ja ook weer niet te laat want dan zijn alle bomen verkocht
zag al mensen die hem op 5 december al in huis hadden. dat gaat volgens mij NOOIT goed.
de blauw spar schijnt wat taaier te zijn. maar ook stuk duurder
Dat gaat dus wel goed, mits je een fatsoenlijke boom neemt.
pi_75521279
Sowieso zorgen dat je boompje niet zonder water komt te zitten.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_75524566
Als je een boom koopt, zaag er dan nog een stuk vanaf en zet hem een dag in een emmer water in de schuur of berging. Kan hij zich vol zuigen. Daarnaast natuurlijk elke dag wat water geven.

Dan zou ie het moeten redden lijkt me.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')