Je kent ook het 2 jarige abbo van min. 3.95/mnd?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:08 schreef JumpingJacky het volgende:
Heeft iemand ervaring met Trevler?
Een rittenregistratiesysteem tbv het 'ontwijken' van de bijtelling voor het privégebruik van een auto van de zaak.
Dit is een erg goedkope oplossing, maar juist daarom ben ik benieuwd of iemand er ervaring mee heeft.
http://trevler.trevler.nl/default.aspx
WTF! Als ik kan aantonen dat ik niet prive rij met een auto, dan ontduik ik niks, hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe een loser ben je dan, als je dat wil ontduiken
Ik vind 4250 standaard boete er al 5000 euro te laag!
* Tha_Duck kotst op belastingontduikers
Ja, gezien, thanks. Ik ben aan het rondkijken naar zo'n oplossing en dan betaal je ofwel een groot bedrag ineens of zoals in dit geval 24x kleiner bedrag. Tis een beetje kiezen of delen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:31 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je kent ook het 2 jarige abbo van min. 3.95/mnd?
Volgens mij spreekt JJ in haar OP toch echt van ontwijken, wat gewoon legaal is. Jij maakt daar vervolgens ontduiken van, wat totaal iets anders is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:23 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe een loser ben je dan, als je dat wil ontduiken
Ik vind 4250 standaard boete er al 5000 euro te laag!
* Tha_Duck kotst op belastingontduikers
Wanneer je echt minder dan 500 km/jaar prive rijdt hoef je toch niets te ontwijken maar heb je gewoon een sluitende km declaratie waardoor je niets hoeft te ontwijken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:46 schreef sanger het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt JJ in haar OP toch echt van ontwijken, wat gewoon legaal is. Jij maakt daar vervolgens ontduiken van, wat totaal iets anders is.
Ja natuurlijk, daarom zoek ik ook een automatisch systeem wat ook rekening houdt met de wens om fraude te plegenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:49 schreef Basp1 het volgende:
De suggestie van ontduiken ontstaat echt wel door deze OP.
Automagische systemen bestaan niet, je zult altijd zelf wel moeten aan geven of je voor prive of werk in de auto hebt gezeten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:56 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, daarom zoek ik ook een automatisch systeem wat ook rekening houdt met de wens om fraude te plegen
Die bestaan wel degelijk. Die koppelen je digitale (Outlook) agenda aan je rittenregistratierapportage uit een dergelijk kastjequote:Op vrijdag 11 december 2009 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Automagische systemen bestaan niet, je zult altijd zelf wel moeten aan geven of je voor prive of werk in de auto hebt gezeten.
Veel succes met zoeken dan naar een echt automatisch systeem.
Dan was je vraagstelling bij mij niet duidelijk, mijn excuses.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:40 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
WTF! Als ik kan aantonen dat ik niet prive rij met een auto, dan ontduik ik niks, hoor.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dan was je vraagstelling bij mij niet duidelijk, mijn excuses.
Dus alle info komt bij Trevler te staan en niet bij mij op de PC?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:23 schreef Elmostyle het volgende:
Ik heb er ervaring mee, werkt eigenlijk echt enorm simpel. je hebt dat ding in je auto, die registreert je rit wanneer de auto begint te bewegen en eindigt de rit automatisch als de auto 10 minuten stil staat. vervolgens kan je je trevler koppelen aan de pc, alles uploaden naar de trevler site en daar invoeren of het prive/zakelijk was, eigen info erbij zetten e.d.
Klopt inderdaad, je hebt een programma van enkele KB's die contact maakt met je Trevler als je deze connect met je PC, vervolgens dien je je login gegevens in te voeren van Trevler(Je kan je er gratis registreren op de website) waarna de log-gegevens worden geupload in enkele seconden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:30 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dus alle info komt bij Trevler te staan en niet bij mij op de PC?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |