Ik vind de loodgieter wel een aardige manquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:45 schreef The_Dean het volgende:
Half acht
En niet zeiken, wees blij dat die man je komt helpen. Anders had je het zelf maar moeten doen
Tsja, je kan niet je hele leven student blijvenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:46 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik vind de loodgieter wel een aardige man. Hij ziet er ook nog best knap uit voor een loodgieter. Als ik een meisje was geweest had hij mij mogen geven
.
Anyway, het gaat me dus op het tijdstip.
Ik moet nog een paar uren maken vandaag qua werkenquote:
Arrogant figuur dat heeft er meer mee te maken dat je gewoon een lui varken bent en ook als zodanig schijt waardoor je plee stuk gaat. Zelf heb je waarschijnlijk nog voor geen meter ooit gewerkt wel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:43 schreef Hetiszover het volgende:
Bah, gisteren om half 4 slapen, staat om 08.00 uur de loodgieter voor de deur. Het valt me op dat laagopgeleide mensen altijd vroeg beginnen met werken
. Hoveniers, bouwvakkers en dus loodgieters.
Klacht: loodgieters die je wc komen repareren om 08.00 uur
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:26 schreef JSerry het volgende:
[..]
Arrogant figuur dat heeft er meer mee te maken dat je gewoon een lui varken bent en ook als zodanig schijt waardoor je plee stuk gaat
Zo makkelijk kom je er niet van af.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:56 schreef Hetiszover het volgende:
Hij is inmiddels weg
Topic mag dicht, opgelost, slotje.
8 uur laatquote:Het valt me op dat laagopgeleide mensen altijd vroeg beginnen met werken
Ach als simpele student weet je vaak niet beter.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:37 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
8 uur laat
Lui varken dat tot 10 uur op bed wil liggen
Ik snap de frustratie nooit zo goed, wat is er mis met lekker uitslapen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:37 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
8 uur laat
Lui varken dat tot 10 uur op bed wil liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |