DOE JE TV DAN OOK AAN!quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:09 schreef Hetiszover het volgende:
Ik ken die hele man niet ;([ afbeelding ]
Ik vind Goedemorgen Nederland sowieso niks. Met Daphne was het nog wel te nassen, maar sinds Sven daar heer en meester is vind ik er niks meer aan. Als ik al wakker ben zo 's ochtends vroeg. Overigens is vorig jaar de halve redactie van GN opgestapt omdat Sven zo'n alleenheerser schijnt te zijnquote:
De eerste stap naar heerschappij is gezetquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:14 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Ik vind Goedemorgen Nederland sowieso niks. Met Daphne was het nog wel te nassen, maar sinds Sven daar heer en meester is vind ik er niks meer aan. Als ik al wakker ben zo 's ochtends vroeg. Overigens is vorig jaar de halve redactie van GN opgestapt omdat Sven zo'n alleenheerser schijnt te zijn
wat een spannende jongeman zegquote:Leo de Later (1955) is een Nederlands presentator.
De Later studeerde journalistiek en politicologie en is meer dan 25 jaar werkzaam in de journalistiek. Als verslaggever en presentator werkte hij voor nieuwsrubrieken van RTL Nieuws, Wereldomroep, NOS en SBS. Tegenwoordig is hij te zien op de zender Het Gesprek en presenteert hij sinds eind 2009 elke vrijdagochtend KRO's Goedemorgen Nederland. Hij geeft ook mediatrainingen en communicatieadviezen.
Naar daar moeten we blij mee zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:51 schreef djuu het volgende:
eens... hoewel ik toch liever leo zie, dan sven
maar... volgend jaar krjigen we arie op vrijdag
Ik vind hem tof.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:00 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je wilde die fag-smiley (gewoon) gebruiken, he?
o.us kijkt liever Jan de Hoopquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:03 schreef o.us het volgende:
KRO zendt hersensspoelbare televisie uit waar ik niet naar kijk waardoor ik niet weet wat Goedemorgen Nederland is.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:10 schreef OeJ het volgende:
[..]
![]()
Haha, ik had 'm ook al in dit topic gezet:
Originele taal- en spelfouten #39
welke ikea?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:31 schreef Misan het volgende:
Ik zag Leo de Later een paar maanden terug nog bij de Ikea met zijn twee zoontjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |