quote:Op vrijdag 11 december 2009 06:28 schreef ivanhoe1984 het volgende:
Ik denk dat ze wist waar het vanavond al weer op uit zou lopen. Dus is ze maar "in slaap gevallen". Rukze
Ik denk dat ze wist waar het vanavond al weer op uit zou lopen. Dus is ze maar "in slaap gevallen". Rukze
Mijn vriendin gaat 's avonds meestal ook slapen tijdens de film, niet omdat ze de film niet leuk vindt maar omdat ze dan 'zo lekker in slaap valt'quote:Op vrijdag 11 december 2009 03:21 schreef trovey het volgende:
Misschien volgende keer...
1. een film uizoeken die je vriending ook enigzins interessant vindt
2. Die film bekijken op een fatsoenlijk scherm (hint de TV)
Succes!
Heb ik om dit soort slappe verhaaltjes gevraagdquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:25 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Mijn meisje viel ook wel eens in slaap bij het kijken van een film. Ik vond het heerlijk, lekker tegen elkaar aan liggen, half slapen, half aaien, kussen etc.
x ntb
Conclusie: TS is een kneus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:22 schreef jitzzzze het volgende:
Film kijken op je laptop
Samen met je vriendin naar een film op je laptop kijken
Ik vat het nog even voor hem samen, zodat het mischien tot de TS doordringt dat hij debiel is.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:25 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Mijn meisje hond viel ook wel eens in slaap bij het kijken van een film. Ik vond het heerlijk, lekker tegen elkaar aan liggen, half slapen, half aaien, kussen etc.
x ntb
Goed bezigquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vat het nog even voor hem samen, zodat het mischien tot de TS doordringt dat hij debiel is.
Nooit meer seksquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kijk ook wel eens films op m;n laptop, wat nu
Viel....als in exquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:25 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Mijn meisje viel ook wel eens in slaap bij het kijken van een film. Ik vond het heerlijk, lekker tegen elkaar aan liggen, half slapen, half aaien, kussen etc.
x ntb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |