quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat denk ik haast wel, al zal het baasje jou natuurlijk schoppen met als doel jouw aanval te stoppen
Als een hond doorheeft dat hij niet meer de dominantste is, zal 'ie snel aftaaienquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:07 schreef Beach het volgende:
Wordt zo'n hond dan niet bozer en valt die de schopper aan?
Onzin, als jij een pitbull zo hard als je kan aan de zijkant tegen zn schedel trapt laat ie echt wel los en gaat ie compleet knockout.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:04 schreef Elmostyle het volgende:
Dat mag ik toch hopen van wel dat dat mag? Het baasje zal er wel niet zo blij mee zijn, maar hondenbeten zijn nou niet bepaald fijn, ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht mocht zoiets gebeuren te schoppen, maar sommige honden zijn echt enorm, ik denk dat het soms echt 0 uithaalt.
Oke dat wist ik niet, bedanktquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Onzin, als jij een pitbull zo hard als je kan aan de zijkant tegen zn schedel trapt laat ie echt wel los en gaat ie compleet knockout.
Sterker nog, dat geldt voor elke hond en dan maakt het niet uit welk ras of hoe groot, gespierd, sterk, agressief of wat dan ook is.
Niet dat het tof is om te doen, maar het werkt bij elke hond en dat kan ik je verzekeren.
Ook onzin. Van poedel tot pitbull, mastif, herder, het maakt geen ruk uit.quote:Als een hond echt aanvalt heb je grote kans dat die hond dat niet eens merkt...
Dat klopt, maar als hij vast heeft, bv een pitbull, en niet los laat is een welgemikte trap aan de zijkant van schedel een stuk makkelijker te plaatsen dan hem vol op zn neus te botsen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:10 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet, bedanktweer iets geleerd.
Ik had trouwens ook ooit eens gehoord dat de neus van een hond heel gevoelig is, klopt dat?
quote:
Ik heb het meegemaakt dat een hond echt niet losliet en er zaten twee mensen(flinke kerels) het beest te trappen....een kennis paste datgene toe wat ik noemde (man is bioloog dus weet hoe te handelen) en hoppa hond liet los.......quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook onzin. Van poedel tot pitbull, mastif, herder, het maakt geen ruk uit.
Een goed gemikte trap en zo een beest haakt af. Period.
Bovendien inderdaad zoals hierboven ook al gezegd, wat moet zn baas jou aanklagen?
Als de gebeten hond in kwestie (woordspeling) aangifte doet krijgt de bijtende hond sowieso een spuitje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |