abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75505001
Laatst liep ik op straat en ineens werd 10 meter voor me een meisje in haar onderbeen gebeten door een hond, meisje schreeuwen, baasje begon aan de hond te sjorren maar hij bleef goed vasthouden. Na 30seconden (wat langer is dan je verwacht) liet de hond los.

Ik zag het gebeuren en twijfelde of ik iets moest doen en daarom besloot ik niets te doen.

De eerste gedachte die ik had was de gedachte die ik altijd had, als ik het zie geef ik die hond een enorme schop, vrij grote kans dat hij los laat al zou het zomaar kunnen dat hij het niet overleefd.

Toen ik het zag gebeuren wist ik dus niet zeker of ik dat zomaar kon doen of dat het baasje mij dan vrolijk voor de rechter zou kunnen slepen.

Daarom dus de vraag, mag je een hond die iemand aanvalt een schop geven met als doel de aanval te stoppen?
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:03:06 #2
268716 Biskwie
Een koekje van eigen deeg
pi_75505061
pics or it didnt happen
aka. De statman
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:03:34 #3
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_75505069
En daarom heb ik voor dit soort situaties altijd een stuk salami bij me
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2009 @ 01:03:38 #4
230491 Zith
pls tip
pi_75505072
je mag hem zelfs doden
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_75505073
Dat denk ik haast wel, al zal het baasje jou natuurlijk schoppen met als doel jouw aanval te stoppen
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:04:06 #6
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_75505080
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat denk ik haast wel, al zal het baasje jou natuurlijk schoppen met als doel jouw aanval te stoppen
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
pi_75505084
Neem aan van wel..

Een vader van een vriend van me die is altijd bezig met herders honden opleiden en dergelijke als politiehond. Als zijn hond begint te vechten met een ander trapt die ze ook uit elkaar.

Naar zijn mening is dit niet zielig of iets maar geef je hier mee aan dat je de leider van de roedel bent en krijgt de hond daardoor respect voor je.

Ik neem aan dit hij dit niet zef bedacht heeft maar je geleerd word als methode om je hond op te leiden.
pi_75505099
Dat mag ik toch hopen van wel dat dat mag? Het baasje zal er wel niet zo blij mee zijn, maar hondenbeten zijn nou niet bepaald fijn, ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht mocht zoiets gebeuren te schoppen, maar sommige honden zijn echt enorm, ik denk dat het soms echt 0 uithaalt.
pi_75505127
Als een hond echt aanvalt heb je grote kans dat die hond dat niet eens merkt...de halsslagaderen even dichtdrukken werkt beter (zuurstofgebrek in de hersenen)...maar ja dan moet je wel de kan krijgen om daar bij te komen
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75505133
Wie zal wie voor de rechter slepen?

Die hond heeft z'n doodsvonnis al bijna getekend zodra die meid aangifte doet. Als er iemand voor de rechter gesleept gaat worden, is het die eigenaar die z'n hond niet in bedwang heeft.

Ik denk dat ik zo'n beest gelijk een doodschop verkocht zou hebben (en ik ben best wel gek van honden).
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_75505135
Ik heb het trouwens wel eens gedaan, nooit gezeik mee gehad. Die hond beet mij in m'n arm, heb 'm een schop verkocht, zo ver als ik toen kon, maar hij liet me wel los.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75505154
Wordt zo'n hond dan niet bozer en valt die de schopper aan?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_75505162
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:07 schreef Beach het volgende:
Wordt zo'n hond dan niet bozer en valt die de schopper aan?
Als een hond doorheeft dat hij niet meer de dominantste is, zal 'ie snel aftaaien
Brutal. Fucking. Metal.
pi_75505177
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:04 schreef Elmostyle het volgende:
Dat mag ik toch hopen van wel dat dat mag? Het baasje zal er wel niet zo blij mee zijn, maar hondenbeten zijn nou niet bepaald fijn, ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht mocht zoiets gebeuren te schoppen, maar sommige honden zijn echt enorm, ik denk dat het soms echt 0 uithaalt.
Onzin, als jij een pitbull zo hard als je kan aan de zijkant tegen zn schedel trapt laat ie echt wel los en gaat ie compleet knockout.

Sterker nog, dat geldt voor elke hond en dan maakt het niet uit welk ras of hoe groot, gespierd, sterk, agressief of wat dan ook is.

Niet dat het tof is om te doen, maar het werkt bij elke hond en dat kan ik je verzekeren.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75505209
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Onzin, als jij een pitbull zo hard als je kan aan de zijkant tegen zn schedel trapt laat ie echt wel los en gaat ie compleet knockout.

Sterker nog, dat geldt voor elke hond en dan maakt het niet uit welk ras of hoe groot, gespierd, sterk, agressief of wat dan ook is.

Niet dat het tof is om te doen, maar het werkt bij elke hond en dat kan ik je verzekeren.
Oke dat wist ik niet, bedankt weer iets geleerd.
Ik had trouwens ook ooit eens gehoord dat de neus van een hond heel gevoelig is, klopt dat?
pi_75505235
quote:
Als een hond echt aanvalt heb je grote kans dat die hond dat niet eens merkt...
Ook onzin. Van poedel tot pitbull, mastif, herder, het maakt geen ruk uit.
Een goed gemikte trap en zo een beest haakt af. Period.

Bovendien inderdaad zoals hierboven ook al gezegd, wat moet zn baas jou aanklagen?
Als de gebeten hond in kwestie (woordspeling ) aangifte doet krijgt de bijtende hond sowieso een spuitje.
vosss is de naam,
pi_75505249
Bedankt voor de reply's, weet nu wat ik de volgende keer moet doen. (al hoop ik het niet nog een keer te zien, is vrij beangstigend).
pi_75505252
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:10 schreef Elmostyle het volgende:

[..]

Oke dat wist ik niet, bedankt weer iets geleerd.
Ik had trouwens ook ooit eens gehoord dat de neus van een hond heel gevoelig is, klopt dat?
Dat klopt, maar als hij vast heeft, bv een pitbull, en niet los laat is een welgemikte trap aan de zijkant van schedel een stuk makkelijker te plaatsen dan hem vol op zn neus te botsen.
vosss is de naam,
pi_75505288
En als het geen bijtertje is, maar gewoon aanvalt en hapt zegmaar dan kan je hem ook gewoon vol onder zn pens trappen. Dan doet een hond ook geen fuck meer.

Niet dat ik van het hondentrappen ben, helemaal niet zelfs, ik hou echt van honden, maar het werkt wel
vosss is de naam,
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:15:30 #20
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_75505301
Ik weet alleen niet of een trap bij alle rassen hetzelfde effekt zou hebben......? Sommige honden schijnen daardoor alleen maar vaster te bijten. En zijn ze nou met elkaar aan het vechten dan is het het proberen waard, maar als er een kind tussen de kaken zit zou ik toch niet zomaar trappen. Trekken, zoals de eigenaar deed, is volkomen onzin, daardoor kun je de verwondingen alleen maar erger maken en lijdt het kind alleen maar nog meer pijn.......( en een hondenbeet doet echt verschrikkelijk veel pijn)

Ik heb ooit een hond (Stafford) zijn strot dicht geknepen. Hij viel mijn pup (Bobtail) aan. De bazin deed niets, die stond alleen maar te roepen "dat'ie dat normaal nooit deed" en ik zag langzaam aan het gat in het oor van mijn pup steeds groter worden en werd gek van het gegil van dat beestje. Ik sprong erop af en kneep 'm zijn strot dicht (met 2 handen, bij zijn strottenhoofd), net zolang tot'ie los liet. Toen'ie los liet dreigde ik hem te trappen en begon vreselijk te schreeuwen en tekeer te gaan tegen hem. Hij ging er met zijn staart tussen zijn poten vandoor........Ik weet ook niet of dat het juiste was; op dat moment hielp het.
pi_75505306
Of onder zn zak.

Eik maakt het geen fuck uit, als je een beetje schoenen aan hebt kan je een hond trappen waar je maar wilt en dan is het direct klaar.

Moet je wel vol overgave trappen zo hard als je kan en dat moet je natuurlijk ook maar net kunnen.
Ik bedoel het is maar een hond enzo
vosss is de naam,
  vrijdag 11 december 2009 @ 01:19:01 #22
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75505365
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:03 schreef Biskwie het volgende:
pics or it didnt happen
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_75505426
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 01:11 schreef vosss het volgende:

[..]

Ook onzin. Van poedel tot pitbull, mastif, herder, het maakt geen ruk uit.
Een goed gemikte trap en zo een beest haakt af. Period.

Bovendien inderdaad zoals hierboven ook al gezegd, wat moet zn baas jou aanklagen?
Als de gebeten hond in kwestie (woordspeling ) aangifte doet krijgt de bijtende hond sowieso een spuitje.
Ik heb het meegemaakt dat een hond echt niet losliet en er zaten twee mensen(flinke kerels) het beest te trappen....een kennis paste datgene toe wat ik noemde (man is bioloog dus weet hoe te handelen) en hoppa hond liet los.......
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75505470

Het is maar een hond
^
pi_75505509
Sterker nog, je mag ze zelfs een suplex geven.
deal with it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')