Toverdrank van Panoramix.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:32 schreef katerwater het volgende:
Die is al 49. Wat zou zijn elixir zijn?
Jeroen Pauwquote:Op donderdag 10 december 2009 23:35 schreef Beavis het volgende:
[..]
Toverdrank van Panoramix.
Over wie heb jij het eigenlijk?
Zo, die ziet er goed uit voor z'n leeftijdquote:Op donderdag 10 december 2009 23:32 schreef katerwater het volgende:
Die is al 49. Wat zou zijn elixir zijn?
"SNAFU.NL! IEDEREEN KIJKT EROP EN IEDEREEN HEEFT HET EROVER, JE KAN HET EIGENLIJK NIET MISSEN, ER STAAN ELK UUR WEER LEUKE FILMPJES OP DIE JE GEZIEN MOET HEBBEN! ZO VOND IK OOK DIT LEUKE FILMPJEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
Hij heeft vast Botox in laten spuiten en hij inderdaad irritant zijn ex Manuela Kemphaan is ook al zo irritantquote:Op donderdag 10 december 2009 23:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo, die ziet er goed uit voor z'n leeftijd. Ook al is het een van de irritantste personen op de Nederlandse televisie
Nee dat, DAT is pas een goede vraag!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:20 schreef Beavis het volgende:
"Waarom kan je iemand niet dwingen om te verhuizen?"
Wat is dat toch voor vraag?
Sodemieter toch op.
Zo. Dat was het. Ik ben weer vrolijk
Bedankt voor de tip! Grappige filmpjes daar zeg!quote:Op donderdag 10 december 2009 23:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
"SNAFU.NL! IEDEREEN KIJKT EROP EN IEDEREEN HEEFT HET EROVER, JE KAN HET EIGENLIJK NIET MISSEN, ER STAAN ELK UUR WEER LEUKE FILMPJES OP DIE JE GEZIEN MOET HEBBEN! ZO VOND IK OOK DIT LEUKE FILMPJE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Onder de seks?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Fascination het volgende:
Ik vind 'm altijd zo denigrerend kijken. Volgens mij heeft hij zo'n grote spiegel aan het plafond om naar zichzelf te kijken onder de seks.
tijdensquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Fascination het volgende:
Ik vind 'm altijd zo denigrerend kijken. Volgens mij heeft hij zo'n grote spiegel aan het plafond om naar zichzelf te kijken onder de seks.
Hij is eigenlijk te droog en te snel cynisch voor tvquote:Op zondag 13 december 2009 00:50 schreef DrDentz het volgende:
Vooral als hij een vrouw moet interviewen is hij heerlijk denigrerend
voorbeeld:
Vrouwtje: Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, dat je aan het praten bent en opeens helemaal niet meer weet waarover je het nu eigenlijk had.
Pauw: Ja ik heb dat wel ja als een vrouw aan het praten is dat ik niet meer weet waarover ze het nu heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |