Hier tenminste, hoorde het bij voetbal net (toen de training ook al afgelast wasquote:
Neuh.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:28 schreef Joooo-pi het volgende:
Is de derde helft dan ook afgelast?
Dat jij geen hobby's hebt naast FOK!enquote:Op donderdag 10 december 2009 22:30 schreef -SG- het volgende:
En ik maar denken dat het over de Eredivisie ging.
Focking café voetbal, lekker boeiend.
Staat nergens op hun site of de site van mijn club BVV Barendrecht.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom in godsnaam nu al de wedstrijden voor zaterdag aflassen? Fucking mongolen ik wil voetballen!!!!1
1 wedstrijd in 8 weken, wtf. Bitches.
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom in godsnaam nu al de wedstrijden voor zaterdag aflassen? Fucking mongolen ik wil voetballen!!!!1
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Rekkie het volgende:
Er staat ook niets op teletekst, TS heeft speciaal zijn wedstrijd laten aflassen
Je durft niet meer in je eigen topic te reageren omdat je keihard wordt afgebrand?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Staat nergens op hun site of de site van mijn club BVV Barendrecht.
Ik hoorde het zomaar op mijn club vandaag!!!1quote:Op donderdag 10 december 2009 22:31 schreef o.us het volgende:
[..]
Staat nergens op hun site of de site van mijn club BVV Barendrecht.
Ze willen je er niet meer bij hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik hoorde het zomaar op mijn club vandaag!!!1
Daar gaat jouw geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik hoorde het zomaar op mijn club vandaag!!!1
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:36 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ze willen je er niet meer bij hebbende training ging ook gewoon door op het andere veld
Ik heb het ook niet over heel Nederland, alleen over hier. En het is zo.quote:
Ik heb nog geen minuut gemist dit seizoen met één andere. Ofja één wedstrijd maar dat kwam omdat ik naar Bavaria Open Air was. Voor de rest ben ik nog niet gewisseldquote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef -SG- het volgende:
Weheheh TS is gewoon zo slecht dat zijn medespelers gewoon tegen hem gezegt hebben dat er zaterdag geen voetbal is zodat ze hem niet hoeven op te stellen. Anders voelen zij zich ook zo bezwaard als ze moeten zeg dat hij wéér waterjongen is.
quote:
Dat de kantine waarschijnlijk ook niet open is als alles is afgelast. En het voetballen zelf is ook wel tof, we zijn zo slecht dat het grappig is.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef Lundegaard het volgende:
Maar voetballen op amateur niveau, gaat toch niet om het voetballen maar om het zuipen in de kantine?
Wat is het probleem dan?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat de kantine waarschijnlijk ook niet open is als alles is afgelast. En het voetballen zelf is ook wel tof, we zijn zo slecht dat het grappig is.
ach man. Ook al is bijna 99% afgekeurd door het klote kut weer, ik moet gewoon ballenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |