Maar die mensen gaan daar dan werken en dus verdienen ze ook maar heel weinig.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:48 schreef BereNDD het volgende:
weet je hoe rijk je bent als je daar aankomt met 10 euro
Nee, deze mensen niet. Kijk maar eens op nederland 1.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:52 schreef Hpzone het volgende:
of ze werken voor een werkgever uit Amerika/Nederland/Ander land met hogere salarisnormen. Et voila.
Je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:48 schreef BereNDD het volgende:
weet je hoe rijk je bent als je daar aankomt met 10 euro
1. Altijd lekker weerquote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef deepart het volgende:
Waarom gaan mensen naar armere landen emigreren?![]()
Wat heb je daar te zoeken, allemaal vreemde mensen die arm zijn. Slechte sociale zekerheden.![]()
Wie legt het mij uit want mijn hoofd doet zeer van het denken want dat kan ik niet goed want ik ben echt fucking dom.
Deze staat ook in KLB hoor. Net of jou topic beter is, want dat is heus niet zo hoooooooor!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:09 schreef Discovery. het volgende:
Zie mijn topic in KLB
Dat is ook wel lekker maar de stress van het moeten rondkomen in een land waar de banen niet voor het oprapen liggen lijkt mij niet fijnquote:Op donderdag 10 december 2009 22:10 schreef Adelante het volgende:
Geen stress, geen druk, genieten van wat je hebt en geen afgunst op wat een ander heeft
hakuna mattata
Omdat je in 'armere' landen vaak meer kunt verdienen dan in Nederland, de vraag naar goed opgeleid personeel is veel hoger daar. In Arabische landen kun je vaak het dubbele verdienen en vaak ook nog belastingvrij.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:47 schreef deepart het volgende:
Waarom gaan mensen naar armere landen emigreren?![]()
Wat heb je daar te zoeken, allemaal vreemde mensen die arm zijn. Slechte sociale zekerheden.![]()
Wie legt het mij uit want mijn hoofd doet zeer van het denken want dat kan ik niet goed want ik ben echt fucking dom.
Toch wel hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker maar de stress van het moeten rondkomen in een land waar de bananen niet voor het oprapen liggen lijkt mij niet fijn
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef Confetti het volgende:
Omdat er veel jonge jongetjes zijn
Dit wil ik niet hebben in mijn topic.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:13 schreef Confetti het volgende:
Omdat er veel jonge jongetjes zijn
Nee, hij is gewoon katholiek.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Dit wil ik niet hebben in mijn topic.
Ben jij helemaal van de pot gerukt!
Die mensen in dat programma verhuisden naar Frankrijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee, deze mensen niet. Kijk maar eens op nederland 1.
doe ff niet zo kinderachtig zeg, et is FoK wat had je dan verwacht? literair onderbouwde antwoorde die zijn geschreven na 3 maande onderzoek???quote:Op donderdag 10 december 2009 22:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Dit wil ik niet hebben in mijn topic.
Ben jij helemaal van de pot gerukt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |