abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 17 maart 2000 @ 03:36:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253392
Wat mij enorm opviel...Tessa..die na VIJF weken nog steeds niet weet dat het zoontje van Aziz bij zijn ex woont, een paar straten van Aziz zijn huis af.

Tjonge, is die Tessa nu werkelijk alleen met zichzelf bezig???

Desintresse voor anderen
en dan maar lullen over "de groep"...

  vrijdag 17 maart 2000 @ 08:04:00 #2
521 ruby
Hell yeah!
pi_253393
Tessa heeft gewoon een enorme grote strot. Ik begin me eerlijk gezegd wel te ergeren aan haar. In het begin vond ik 'r wel oké, maar dat begint aardig af te zakken. Vooral met dat geintje van de mannen, die de vrouwen buiten lieten staan. Sjonge, het leek wel of 'r leven er vanaf hing. Dominant monstertje ja.
Verder vond ik het lullig voor Jop dat ie zo emo was over dat geintje van SBS die z'n ex hadden opgetrommeld. Overigens vond ik dat Sjekkie daar vrij goed op reageerde. Wel op z'n typische Sjekkie manier (kop onder de kouwe kraan e.d.) uiteraard.
Waar was Sjekkie trouwens in dat hotel? Heb ik iets gemist ofzo, ik kan me namelijk niet herinneren dat ik hem gezien had.

groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_253394
Ik heb me weer kapot geėrgerd aan Seki.
Door de rijdende bus lopen (waar blijft die gele kaart?).
Jop die z'n emoties niet mag tonen (we zitten toch niet meer in het Joegoslavische leger??). Laat die jongen lekker janken! Niet iedereen kropt z'n gevoelens op om dan vervolgens @#$%^!-end door de tuin te razen!
Have fun!
pi_253395
Aziz heeft dit dit verhaal alleen buiten, 300 keer, tegen zijn "maatjes" zitten vertellen, en maar het zielige kereltje uithangen. Het is juist Aziz die alleen maar in zichzelf en zichzelf op de voorgrond dringen geinteresseerd is, bij alles wat hij van anderen hoort haalt hij er precies de bijzaken uit en verdraait daarmee het hele aan hem vertelde verhaal ,waarbij hij zorgt dat hij zelf buiten schot blijft en voor nog meer verwarring zorgt omdat hij (door zijn zwakbegaafdheid ) niet in staat is om het vertelde in het juiste perspectief te zien.
quote:
op 03-17-2000 om 03:36 AM schreef Quenda® het volgende:
Wat mij enorm opviel...Tessa..die na VIJF weken nog steeds niet weet dat het zoontje van Aziz bij zijn ex woont, een paar straten van Aziz zijn huis af.

Tjonge, is die Tessa nu werkelijk alleen met zichzelf bezig???

Desintresse voor anderen
en dan maar lullen over "de groep"...


pi_253396
Jop kwam op mij behoorlijk slaafs over toen Seki tegen hem zei: "Gaat jij eerst maar even je kop onder de kouwe kraan houwe."
Jop deed het nog ook, als een klein kind die een opdracht van de meester krijgt.


Jammer dat SBS6 niets uitzond over de woede van Jop naar SBS6 toe over de verschijning van (ex)vriendin Miranda in de live-uitzending.
Ik heb maandag op de stream gezien hoe Jop reageerde en hij was behoorlijk pissed-off omdat hij niet had verwacht Miranda te zien en geconfronteerd te worden met allerlei vragen over een brief die Miranda had gestuurd en de brief die hij naar Miranda schreef.
Jop vond het(terecht)een kutstreek van SBS6 en zat hierover behoorlijk te spuien in bijzijn van Aziz en Seki.
Deze beelden waren niet te zien in de uitzending!

Freestyle
pi_253397
quote:
op 03-17-2000 om 08:04 AM schreef ruby het volgende:

Waar was Sjekkie trouwens in dat hotel? Heb ik iets gemist ofzo, ik kan me namelijk niet herinneren dat ik hem gezien had.


Dat viel me dus ook op. Bullent moest hem de volgende dag notabene bijpraten wat er allemaal gebeurd was (het 'er wordt geroddeld
-gesprek' in de tourincar)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_253398
Seki wel gezien en gehoord in het hotel op de kamer met Aziz, Jop en Bul, maar waarom en waarover hij Seki in godsnaam "bij moet praten" vraag ik me af. Die scene in de rijdende bus van die twee leek wel een soort waarzegster tafereel."o bul, zeg mij, wat doen en denken zij???".
Seki moet nodig wat zeggen over anderen omlaag halen. Gezien de omstandigheden vind ik iedereen (behalve Seki) nog vrij mild in hun uitspraken. De vrouwen zijn nog vrij zachtaardig over hem. Seki is de enige die constant woorden als: toneelspelers, klootzak, schijnheilen, huppelkut, matenaaier enz enz enz. in de mond neemt (schreeuwt). En regelmatig rotverhalen ophangt over de anderen (achter hun rug). Moet 'ie zelf weten!!!!, MAAR dat 'ie dan het lef heeft om over anderen te zeuren dat ze roddelen en anderen naar beneden halen.......(met deze beschuldiging haalt hij trouwens metteen weer eens de anderen naar beneden!)
En dan dat verhaal dat het over hoe hij in het groepsgesprek "de pispaal" was. Kom op zeg, is 'ie na alles wat 'ie geflikt heeft nou echt verbaasd dat mensen iets te zeggen hebben tegen hem! Hij was toch zo voor eerlijkheid? of mag alleen Seki "eerlijk" zijn. Alleen Seki mag een probleem hebben met alles en iedereen, alleen Seki mag roddelen, alleen Seki mag schreeuwen (Tessa niet), alleen Seki mag buitenlandse woordjes gebruiken (Es niet), alleen Sek mag geemotioneerd zijn (van Jop wou 'ie het maar niet begrijpen! en Willie speelt toneel), alleen Seki mag de regels breken, alleen Seki mag nieusgierig zijn, zich overal mee bemoeien en ales vragen(als een ander iets vraagt gooien ze olie op het vuur), alleen Seki mag zich anders, "aardiger", gaan gedragen met als doel er niet uitgestemd te worden (ieder ander die van hetzelfde verdacht wordt is een smerige toneelspeler)enz. enz.
Wat 'ie doet interesseert me op zich niet, MAAR constant anderen (ook geen heiligen, wie wel!!!) op een valse manier beschuldigen van wat 'ie zelf ook, vaak 10 keer zo hard doet, wordt ik helemaal gek van.
Hij hep een kop, 2 armen, 2 poten...... wie is'tie dan dat 'ie denkt het heilige mannetje te moeten uithangen en constant met z'n paranoide vingertje naar anderen te moeten wijzen!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door dom_is_leuk (Datum 17 Maart 2000).]

  vrijdag 17 maart 2000 @ 14:09:00 #8
1520 Braakmiddel
is best wel lief
pi_253399
En zo is het maar net
Gewoon lekker
  vrijdag 17 maart 2000 @ 14:57:00 #9
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_253400
Ik weet niet of dat uit de uitzending van gister was of van eergister, maar het leukste wat ze tot nu toe in de hele serie hebben uitgezonden is wel de hele situatie in de hotelkamers. Misschien kunnen ze dat vaker doen? Dat de bewoners zelf een kameratje krijgen en ergens ondergebracht worden, de mannen en de vrouwen gescheiden van elkaar.
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')