quote:Op donderdag 10 december 2009 19:43 schreef babette21 het volgende:
Vooruit, ik moet bekennen dat ik - na mijn rondje andere topics, mail and what so ever - toen ik eenmaal terug was op fok en zag dat er nog stééds geen nieuwe was, overwoog om 'm dan maar te maken. Ik dacht: ik google ff een geinig plaatje maar toen was ík dus juist te laat...
ik vond dat boek al niet heel boeiend, waarom ze dat nou verfilmd hebben?!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef Steve het volgende:
Terug naar de kust, met Linda de Mol naar een boek van Saskia Noort, speelt ook nog in Pathe Buitenhof.
Gewoon googelen op film Den Haag en je krijgt een waslijst met aanvangstijden per bioscoop.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:20 schreef babette21 het volgende:
en als ik ga, ga ik in A'dam (geen idee geen welke bios), maar dank voor het checken bij Buitenhof![]()
Ik heb er inderdaad veel in geinvesteerd maar de economie is kha uuh tee en als ik een jaar wacht kan ik wel dikke winst eruithalen. Ik heb 25.000 euro bijgeleend om het huis op te knappen... dat speelt meequote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef babette21 het volgende:
Oh en Diz wat raar dat je je huis zoveel minder oplevert, na al je opknapwerk!?
Of wil je het alleen verkopen als je er een dikke winst uit kan halen?
[quote:Op donderdag 10 december 2009 20:31 schreef babette21 het volgende:
Weet ik wel, maar eh... zie TT...![]()
En jullie weten er altijd zoveel van, wat leuk is enzo. Hoewel, ik weet niet wie toen "Doodeind" verzonnen had, maar dat was wel helemaal ruk natuurlijk!
He dat is toch mijn ontwerpquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:26 schreef Steve het volgende:
[..]
De smiley heet lucky_erik, grote kans van wel dus.
quote:
Vlarp komt naar hier vanavond.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:09 schreef Dizer het volgende:
Hallo, zin om een bioscoopje te pakken vandaag?
Vanavond kan ik niet, doelde meer op rond 4 uur voor het eten en zoquote:
Nee, dan zijn we nog niet begonnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vanavond kan ik niet, doelde meer op rond 4 uur voor het eten en zo
Maar is niet erg, gaan jullie maar lekker met zijn 2en sexxen.
Eerste date?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dan zijn we nog niet begonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |