Zo ff schieten dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef Magneet het volgende:
prutser
denk ut wel, eerst nog ff eten. Ben net terug van een vmware event :")quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo ff schieten dan?
Chick kijkt nog een ZH serie.. geen Grey's maar iets waar die negerin ook in speelt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:50 schreef Magneet het volgende:
[..]
denk ut wel, eerst nog ff eten. Ben net terug van een vmware event :")
Modern Warfare 2quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Gijs, wat spelen jullie op het moment online allemaal ? iig Forza 3 wat nog meer ?
Okequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Modern Warfare 2
En Forza3 met een stel friends, en AI auto's.
Ik roep af en toe ook nog wel wat over Mario en andere baggergamesquote:
Jij wint vaak wat he Gijs,... dan begin ik me altijd zorgen te maken. Geluk slaat wel eens omquote:Op zondag 13 december 2009 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spreek ik een huisgenootje, zegt ze: "er lag nog een pakketje voor je in de keuken"
Blijkt het een prijzenpakket te zijn van 4 Blu Rays
Da Vinci Code
Angels & Demons
FFVII Advent Children (had ik al)
House BunnyHoe cool.
Hey, ik moet een deel huurtoeslag aan de belasting terugbetalen ondanks dat ik bewijs heb dat ik hier woonquote:Op zondag 13 december 2009 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij wint vaak wat he Gijs,... dan begin ik me altijd zorgen te maken. Geluk slaat wel eens om
Ik vond Ares ook een bitch ja, moeilijker dan in mijn geheugenquote:Op zondag 13 december 2009 19:25 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... God of War uit! Eindbaaszelfs op easy was het hel
Maar ja,... hoop trofeen gehaald. Behalve alle wapens en magic volledig upgraden ofzo. Moest nog maar 2000 soulsAlles was op,... snap het niet. Geen new game + dus die trophy zit er niet in. Moest er nog maar 4 of 5 ofzo,...
Heb gesynchroniseerd dus je kan vergelijken straksJij hebt er meer gehaald echter
Mallorca, spanje, griekenland? Wat word het?quote:Op maandag 14 december 2009 08:12 schreef gijsje79 het volgende:
Morge.
Zo nog een weekje dan vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |