B&J past in de vriezer voor als de tandpijn voorbij is.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:15 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik was al met mijn verkeerde been het bed uitgestapt vanmorgen, kom ik terug van college vind ik een email van mijn moeder in mijn mailbox of ik even contact op wil nemen. Ik bellen dus. Bleek er een brief van de IB-groep binnen zijn gekomen met een acceptgiro er aan, of ik even DRIEDUIZEND euro wil betalen (of een rentedragende lening bij ze wil nemen). Wat blijkt, ik heb teveel studiefinanciering gevangen, waar ik NIKS vanaf weet omdat je berichten van de IB-groep weer niet in het buitenland kan lezen (heb ik al aangegeven bij ze).
Klacht: 3000 euro extra studieschuld, Joost mag weten waarom.
Klacht2: Berichten niet te lezen in het buitenland
Klacht3: Ik moet morgen naar de tandarts want pijn in mijn tand (zie slecht humeur).
Klacht4: Ben and Jerry's in de aanbieding terwijl ik pijn in mijn tand heb.
Ik ga de 20e naar huis voor een maand (woon in het buitenland) en de vriezer moet dan worden ontdooid.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
B&J past in de vriezer voor als de tandpijn voorbij is.
Hoezo dan? 2 keer de helft is nog steeds 3000 euro.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Stel gewoon voor om twee keer de helft te betalen. Natuurlijk gaan ze akkoord en dan betaal je maar een kwart. Dat is toch te doen, 750 maar.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoezo dan? 2 keer de helft is nog steeds 3000 euro.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef __Saviour__ het volgende:
Stel gewoon voor om twee keer de helft te betalen. Natuurlijk gaan ze akkoord en dan betaal je maar een kwart. Dat is toch te doen, 750 maar.
Je vergeet de OV-chipkaart.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:17 schreef zovty het volgende:
De IB groep is, samen met c2000 en digid het bewijs dat rekeningrijden gaat falen.
Is dat ding eigenlijk al ingevoerd? Kan ik nog gewoon mijn strippenkaart in de bus gebruiken? Ik woon al een tijdje niet meer in NL.quote:
Vanaf volgend jaar is de strippenkaart verbannen in de stadsregio Rotterdam.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:40 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Is dat ding eigenlijk al ingevoerd? Kan ik nog gewoon mijn strippenkaart in de bus gebruiken? Ik woon al een tijdje niet meer in NL.
Je kunt ook vragen of je 100%- 105% ervan mag betalen. Zij denken dat ze winst maken dan.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde als 2 keer de helft he. 2*0,5*3000=3000
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |