Ff bouwen
Simcitty! We have a problem!
En nou ff blazen meneer
Ambtswoning
Artis!
Uni??
Another disaster that's a lot of fun is the meteor. You can click and pull a flaming, tumbling rock out of space and smack it right into your city. If by now everyone hasn't left, you can be sure that it won't be long. The meteors are steerable, so you can make them curve and arc on their way in. If you suddenly feel sorry for your long-suffering citizens, you can try and push the meteors out to sea or aim them to miss the city entirely.
Another way I like to use meteors is to sculpt and pummel the landscape before I even start a city there. It's pretty cool to have a giant, old meteor crater in your city; you can put a park in the crater or maybe it'll make a nice place for City Hall.
Meteors are cool. I like just lobbing them in and watching them crater, one after another. After a few minutes of that, your terrain starts looking downright lunar.
Gelukkig heb ik nog een paar nachtjes om daar over te slapen
Wat echt leuk is de overgang van dag en nacht, ochtend- en avondspits, de leuke lantarenpaaltjes......
quote:Dat wordt leuk! Lekker in de stad gooien tijdens spitsuur
Op vrijdag 3 januari 2003 15:15 schreef Sitethief het volgende:
[afbeelding]
Ik weet dat die zijn vastgesteld op een PIII 500 en een 16 MB videokaart.
Nu heb ik zelf een AMD 1400 met 768 MB en een GF2 MX, tuurlijk zal ik dit spel wel kunnen trekken, maar denken jullie ook dat ik m dan in zijn volle glorie trek, dus alles details op high in een 1024 x 768 resolutie?
quote:GF2 MX is dat een 16 mb kaartje? Zoja, ik denk dat het wel lukt maar het zal dan niet smooth lopen vrees ik. Ik heb zelf de geforce 2 32 mb pro versie (had eerst de GF 2 32 gts maar heb h'm opgeblazen
Op vrijdag 3 januari 2003 17:37 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Even een vraagje over de minimum systeemeisen:Ik weet dat die zijn vastgesteld op een PIII 500 en een 16 MB videokaart.
Nu heb ik zelf een AMD 1400 met 768 MB en een GF2 MX, tuurlijk zal ik dit spel wel kunnen trekken, maar denken jullie ook dat ik m dan in zijn volle glorie trek, dus alles details op high in een 1024 x 768 resolutie?
Ik was al fan van 2000 en 3000 (hoewel 3000 wel er moeilijk was, en 4000 is dat niet meer ) Dus ik ben benieuwd hoe die is!
quote:ja ik ook
Op zondag 12 januari 2003 18:41 schreef apengek het volgende:
ik heb em al wel![]()
alleen als je de stad vol hebt kan ie wel gaan haperen
quote:500 mhz, 16 mb kaart
Op maandag 13 januari 2003 15:02 schreef JesusThePimp het volgende:
Wat voor vereisten zijn ervoor benodigd?
quote:Fuck, dus mijn 486DX, 16 MB, SVGA redt dat net niet!
Op maandag 13 januari 2003 15:27 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
500 mhz, 16 mb kaart
quote:Originele *.exe wegmikken (of renamen)
Op maandag 13 januari 2003 15:30 schreef Roellie80 het volgende:
Ik heb m ook... maar op de 1 of andere manier wil ie niet werken
de autorun werkt niet... en ook de normale executibles werken niet
klinkt een beetje wazig.. weet ik... maar toch
dan zou hij het moeten doen!!
mag ik dit uitleggen eigenlijk
quote:Ik vind van niet:
Op maandag 13 januari 2003 15:33 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
Originele *.exe wegmikken (of renamen)
De Crack kopieren en renamen naar de naam vd originele exedan zou hij het moeten doen!!
mag ik dit uitleggen eigenlijk
Maar ja, da's mijn visie
Voor de rest heb je toch wel een snelle pc nodig, vooral bij grote steden gaat het allemaal wat minder soepel
En op wat voor systemen spelen de mensen/boefjes die hem nu al hebben? En loopt dat een beetje...
[Dit bericht is gewijzigd door Hou-m-Nat op 13-01-2003 15:50]
Brennie gaat zich heerlijk vermaken met dit spel
quote:Gewoon uitproberen...
Op maandag 13 januari 2003 15:45 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Even een vraagje over de minimum systeemeisen:
Ik weet dat die zijn vastgesteld op een PIII 500 en een 16 MB videokaart.
Nu heb ik zelf een AMD 1400 met 768 MB en een GF2 MX 64MB, tuurlijk zal ik dit spel wel kunnen trekken, maar denken jullie ook dat ik m dan in zijn volle glorie trek, dus alles details op high in een 1024 x 768 resolutie?En op wat voor systemen spelen de mensen/boefjes die hem nu al hebben? En loopt dat een beetje...
Ik weet niet of het spel erg cpu of juist gpu afhankelijk is. Mij lijkt de processor toch het belangrijkst (is nl niet volledig 3d).
AMD XP 1700+ icm ATi Radeon 8500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |