Zo da is wel ff genoeg lijkt me
WAT EEN TERING GOED SPEL GAAT DIT WORDEN!!!!!
quote:je had een P3 500 mhz nodig. 16 mb videokaart. En met 128 mb ram had je volgens mij ook wel genoeg.
Op dinsdag 24 december 2002 17:40 schreef Disorder het volgende:
14 Januari? Dat is best gauw alweer
Nu maar hopen dat m'n pc het gaat trekken..
quote:nee 13 of 14 jan. Ik kan echt niet wachten... Het wordt weer eens een supergame!!
Op donderdag 26 december 2002 13:02 schreef Bob.Ross het volgende:
hmz ik dacht dat ie 4 januari uitkwam
Maar een zandweggetje ofzo lijkt me ook wel es leuk, of wat afwisseling in de soorten ofzo
Ik ben zeker weer de enige die dit vind
quote:Ach ik zit er niet zo mee. Zit er meer mee dat je de straten nu niet in meerdere richtingen kan leggen dan alleen horizontaal, verticaal en schuin. Als je daar tussen ook nog wat mogelijkheden had was het al helemaal mooi geweest. Maarja...
Op donderdag 26 december 2002 16:14 schreef BierKoning het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die wegen er weer overal hetzelfde uitzien, alhoewel het in de laatste screen wat anders uitziet...
Maar een zandweggetje ofzo lijkt me ook wel es leuk, of wat afwisseling in de soorten ofzo
quote:Er zijn wel verschillende wegen
Op donderdag 26 december 2002 16:14 schreef BierKoning het volgende:
Ik vind het wel jammer dat die wegen er weer overal hetzelfde uitzien, alhoewel het in de laatste screen wat anders uitziet...
Nou ik hier toch ben ff wat plaatjes
Het blijft gewoon leuk he
quote:prachtig
Op zaterdag 28 december 2002 12:47 schreef Dezz het volgende:[..]
Er zijn wel verschillende wegen
De wegen in woonwijken zijn weer anders dan de doorgaande wegen.
Nou ik hier toch ben ff wat plaatjes
Het blijft gewoon leuk he
quote:denk 't wel. Of 't erg soepeltjes zal gaan is een 2e
Op zaterdag 28 december 2002 17:17 schreef Marvin het volgende:
Dit spel ziet er idd errug strak uit!!! Nu maar hopen dat de gameplay ook zo mooi is.. maar draait hij al op een PIII 500 ??
Dan kan ik m ook nog spelen!!
quote:waarschijnlijk wel, had al ergens gezien welke specs je nodig had... P3 500 mhz is voldoende
Op zaterdag 28 december 2002 17:17 schreef Marvin het volgende:
Dit spel ziet er idd errug strak uit!!! Nu maar hopen dat de gameplay ook zo mooi is.. maar draait hij al op een PIII 500 ??
Dan kan ik m ook nog spelen!!
quote:Dat denk ik ook! Niet.
Op zaterdag 28 december 2002 23:42 schreef Dezz het volgende:
Een ding is iig zeker, het gaat DE knaller van 2003 worden, reken maar van yes!
Duke Nukem 4ever zal ook wel uitkomen volgend jaar...en doom3 enzo... Dus nee, dit wordt niet DE knaller....maar wel een toppertje.. .
quote:volgens mij wordt dit wel de beste versie van simcity die tot nu toe is uitgebracht
Op zaterdag 28 december 2002 23:44 schreef Kreator het volgende:[..]
Dat denk ik ook! Niet.
Duke Nukem 4ever zal ook wel uitkomen volgend jaar...en doom3 enzo... Dus nee, dit wordt niet DE knaller....maar wel een toppertje..
.
wil het eigenlijk wel op mn laptop spelen, maar ik denk dat die videokaart dat weer niet trekt
quote:Wat voor laptop heb je dan?? En welke videokaart zit erin? Anders kunnen we geen fatsoenlijk antwoord op je vraag geven
Op zondag 29 december 2002 13:32 schreef Fliepke het volgende:
Wat zijn de sys. req. precies?wil het eigenlijk wel op mn laptop spelen, maar ik denk dat die videokaart dat weer niet trekt
quote:als je nu gewoon een antwoord geeft op de vraag wat de sys. req. zijn is natuurlijk veel gemakkelijker
Op zondag 29 december 2002 14:16 schreef Dezz het volgende:[..]
Wat voor laptop heb je dan?? En welke videokaart zit erin? Anders kunnen we geen fatsoenlijk antwoord op je vraag geven
tis een 850 mhz, 256 mb, 12 mb kuttig videokaartje
quote:oke dan
Op zondag 29 december 2002 16:54 schreef Fliepke het volgende:[..]
als je nu gewoon een antwoord geeft op de vraag wat de sys. req. zijn is natuurlijk veel gemakkelijker
tis een 850 mhz, 256 mb, 12 mb kuttig videokaartje
-P3 500 mhz
-16 mb videokaart.
-128 mb ram
Het zal erom hangen met je videokaartje, is het echt geen 16 mb kaart? Ik heb namelijk nog geen 12mb kaartje gezien, maar ja wie ben ik
quote:14 Januari...
Op zondag 29 december 2002 17:15 schreef Sonho het volgende:
Ziet er erg leuk uit, is het al bekend wanneer die uitkomt?
quote:en on-officeel??
Op zondag 29 december 2002 17:15 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
14 Januari...
officieel
quote:oh, ik ben de 17e jarig, dan weet ik al wat ik vraag!!!
Op zondag 29 december 2002 17:15 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
14 Januari...
officieel
quote:tis echt een 12 mb shared geheugen prutding, maar het draait vast wel stiekem
Op zondag 29 december 2002 17:09 schreef Dezz het volgende:[..]
oke dan
-P3 500 mhz
-16 mb videokaart.
-128 mb ramHet zal erom hangen met je videokaartje, is het echt geen 16 mb kaart? Ik heb namelijk nog geen 12mb kaartje gezien, maar ja wie ben ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |