Trouwens, dit zijn de (eveneens onbevestigde) systeemeisen:
· P2 500MHz
· 128Mb RAM
· 16Mb 3D card
· DirectX compitable sound card
· CD-ROM drive & available HD space ;-)
· Windows 95/98/ME/XP/2000
Dat gaat net draaien op mijn pc'tje (met wat opties uit ).
quote:Ik hoop dat mijn Radeon 8500 het een en ander van mijn CPU kan overnemen want mijn Athlon 700 heeft het wel al zwaar met SC3000
Op maandag 09 september 2002 22:18 schreef SuperSiem het volgende:
Zo, dat ziet er mooi uit. Nog maar twee maanden wachten (datum is helaas wel unconfirmed). Deze game gaat alvast op mijn wishlist.
Trouwens, dit zijn de (eveneens onbevestigde) systeemeisen:
· P2 500MHz
· 128Mb RAM
· 16Mb 3D card
· DirectX compitable sound card
· CD-ROM drive & available HD space ;-)
· Windows 95/98/ME/XP/2000Dat gaat net draaien op mijn pc'tje (met wat opties uit
).
En dit spel ga ik zeker spelen al moet ik er een P4/Athlon XP voor kopen
quote:Hebbe ja
Op maandag 09 september 2002 22:28 schreef Menyo het volgende:
Jammer dat er nog geen release date is, ziet er erg goed uit! Vooral de screens bij nacht vind ik erg mooi. Heb net mijn PC gekocht dus kom maar op met het spel
quote:Hee hier een TIP: als je gewoon plaatjes en filmpjes wilt blijven kijken moet je gewoon even je map 'geschiedenis' wissen en je cookies verwijderen! Thats all!
Op maandag 09 september 2002 20:45 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
is kut dat ja maar 5 movies/plaatjes per dag kan bekijken op ign, had gister 5 filmpjes gezien, vandaag de rest.
Maar ik kan niet wachte om simcity 4. Ga gelijk New York namaken. I love New York and Simcity.
quote:cookies wissen heb ik al gedaan maar moet geschiedenis ook? Nouja heb toch al alle plaatjes gezien, via het oproepen van de plaatjes hier op het forum lukt het ook
Op dinsdag 10 september 2002 17:46 schreef Dezz het volgende:[..]
Hee hier een TIP: als je gewoon plaatjes en filmpjes wilt blijven kijken moet je gewoon even je map 'geschiedenis' wissen en je cookies verwijderen! Thats all!
Veel kijkplezier!
quote:Inmiddels is al bekend dat SC4 medio november in de winkels moet liggen
Op maandag 9 september 2002 22:28 schreef Menyo het volgende:
Jammer dat er nog geen release date is, ziet er erg goed uit! Vooral de screens bij nacht vind ik erg mooi. Heb net mijn PC gekocht dus kom maar op met het spel
quote:SC4 is verschoven naar 2003
Op maandag 7 oktober 2002 13:53 schreef FredvZ het volgende:[..]
Inmiddels is al bekend dat SC4 medio november in de winkels moet liggen
De vooruitgang is dat het 360graden te draaien is.
De tegenvaller is dat wegen nog steeds in maar 8 directies gebouwd kunnen worden.
Door dat minpuntje zal je altijd beperkt blijven in je vrijheid van bouwen, je zult nooit echte steden na kunnen bouwen. Zo heb ik geprobeerd om mijn woonplaats na te bouwen, maar als een weg 20graden verschilt tov een andere weg dan houd het al op.
Kijk dat verlichte zwembad ech mooi!
Mooie palmboompjes langs de weg.
Let the games begin.
Ik denk dat jullie het wel met me eens zullen zijn dat dit echte meesterwerkjes zijn. Veel beter dan SC3000.
* MaxiTitan heeft al wat centjes opzij gezet om het orgineel te kopen zodra het in de schappen ligt.
Bron:Sim City 4 @ EA.com
quote:daar is de knop "delete cookies" voor
Op maandag 9 september 2002 20:45 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
is kut dat ja maar 5 movies/plaatjes per dag kan bekijken op ign, had gister 5 filmpjes gezien, vandaag de rest.
Maar ik kan niet wachte om simcity 4. Ga gelijk New York namaken. I love New York and Simcity.
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 16:35 schreef MaxiTitan het volgende:
Kijk eens mensen hier nog wat extra kwijlmateriaal.[afbeelding]
Kijk dat verlichte zwembad ech mooi![afbeelding]
Mooie palmboompjes langs de weg.[afbeelding]
Let the games begin.[afbeelding]
Ik denk dat jullie het wel met me eens zullen zijn dat dit echte meesterwerkjes zijn. Veel beter dan SC3000.* MaxiTitan heeft al wat centjes opzij gezet om het orgineel te kopen zodra het in de schappen ligt.
Bron:Sim City 4 @ EA.com
quote:Volgens mij is je systeem niet helemaal 100% ofzo. Of SC3000 is gewoon kloten geprogrammeerd. Hmzz denk zowiezo het 2e want toen het spel uit kwam was het een beetje te zwaar, terwijl zoiets toch wel beter gemaakt kan worden, zeker tegenwoordig.
Op woensdag 1 mei 2002 01:22 schreef -ScuL- het volgende:
neat..
maar als simcity 3(000) al niet eens vloeiend wil lopen op mijn P3 dan vraag ik me toch af wat SC4 gaat doen
quote:hehe, ik heb de cookies van ign ook verwijderd maar zodra je de site bezoekt maar ie zelf weer een cookie aan. Ik heb al zelf een cookie met de zelfde naam in de map gezet en de inhoud leeg gelaten maar dan maakt ie er gewoon van: phantom@ign[2] of zoiets.
Op zaterdag 12 oktober 2002 01:15 schreef Neejoh het volgende:[..]
daar is de knop "delete cookies" voor
BTW: 13 januari is de release, dat wordt genieten geblazen
quote:KUWIJLLLLLLL
Op maandag 16 december 2002 13:21 schreef Dezz het volgende:
Nog ff wat ontzettend ruige pics:BTW: 13 januari is de release, dat wordt genieten geblazen
Dus nu maar hopen dat ie gelijktijdig in Nederland uitkomt.. aargrh ik kan niet wachten en uit frustratie maar weer SC3000 gaan spelen :D:D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |