hoi Frankquote:
Jaaaaaaaaaquote:
lijpe aliens !quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:41 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit zijn zeFlip en Jip, respectivelijk zwarte ruin (pas gecastreerd) van drie, zijn pa is Florestan en daarnaast Jip, ruine ruin van zeven, pa is Rockwell. En ze zijn leeeuuuk
Jammer dat de BB niet zulke mooie foto's maakt. Ze lijken wel aliens met die ogen
JAJA! HET ZIJN REPTILIANS!!! OPEN JE OGEN!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:41 schreef Samzz het volgende:
Jammer dat de BB niet zulke mooie foto's maakt. Ze lijken wel aliens met die ogen
Niet zo hard... straks worden ze door de overheid opgehaalt voor allemaal testen en zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
JAJA! HET ZIJN REPTILIANS!!! OPEN JE OGEN!!!!!!!!
Animal Testingquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo hard... straks worden ze door de overheid opgehaalt voor allemaal testen en zo
quote:Die zijn zoooooooooooooooo mooi!!!!
quote:
En zooooooo duur, en zoooooooo lelijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:50 schreef Oldenzaal het volgende:
Nee, serieus... Mooie paarden!
Mijn vriendinnetje wil persé een fries![]()
[..]
Ja, we gingen rennen, en toen drukte 1tje mij aan , en ging op m'n mouw staan net naast m'n armquote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef Samzz het volgende:
Dan deed je wel iets foutEen paard zal niet snel op een mens trappen.
Agossiequote:Op vrijdag 11 december 2009 14:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Ja, we gingen rennen, en toen drukte 1tje mij aan , en ging op m'n mouw staan net naast m'n arm
Dus nog mazzel gehad ook
Neem de tijd, en geef vooral haar de tijd...Als zij je mist, dan komt ze er wel mee.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenmiddag![]()
Begin toch wel een beetje bang te worden dat het toch niet goed gaat komen.
Dat is niezo mooi, What's up?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenmiddag![]()
Maar het zijn wel stronteigenwijze beesten. Zo werd ik ooit van de manege weggestuurd omdat ik kutpaard tegen een paard zei. Later mocht ik terugkomen maar toen hoefde het niet meer van mij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:59 schreef Samzz het volgende:
Dan deed je wel iets foutEen paard zal niet snel op een mens trappen.
We duimen voor je. Toch (ToFers)?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenmiddag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |