No way dat ik die lui daar nog wil zien. Ik lever t wel in het filiaal in, bij de collega's die altijd relaxed waren
  No way dat ik die lui daar nog wil zien. Ik lever t wel in het filiaal in, bij de collega's die altijd relaxed waren  

Via wat doe je de vervoersritten dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef Redbaron het volgende:
jy veel plezier met trainen, ik rij dan ri t sauerland

Ik werk nu via flex-chaffeurs uit enschede en moet vanavond voor een klant in oldenzaal koppelen in duitsland, de trailer gaat gelijk door naar italie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Via wat doe je de vervoersritten dan?

Vrachtwagen chauffeur dus?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik werk nu via flex-chaffeurs uit enschede en moet vanavond voor een klant in oldenzaal koppelen in duitsland, de trailer gaat gelijk door naar italie.

Ik denk dat ik vanavond nog even ga, om ze nog een keer lekker te knuffelen
 Ik denk dat ik vanavond nog even ga, om ze nog een keer lekker te knuffelen  

Maakt die dan zoveel herrie?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef Redbaron het volgende:
ik ga ff knutselen aan de auto. uitlaatje wisselen

quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en moet vanavond voor een klant in oldenzaal koppelen in duitsland,

Dat zijn m'n nieuwe verzorgpaardjes. Ik weet de namen niet, dus heb ik ze maar zo genoemdquote:

quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn m'n nieuwe verzorgpaardjes. Ik weet de namen niet, dus heb ik ze maar zo genoemd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |