Ratelquote:

ja hequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ruler
(ik krijg ineens een deja-vu)

Ja Kim komt straksquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja he![]()
ga je nog leuke dingen doen vandaag?

quote:

haar dochterquote:

hé hé kalm an! Niet mijn status hier gaan overnemenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:23 schreef Redbaron het volgende:
dat mag nog qua leeftijd.
Vrijgezellig?

Op dit moment niet. En ze woont ook een pokke-eind weg.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:23 schreef Redbaron het volgende:
dat mag nog qua leeftijd.
Vrijgezellig?

Marko playahquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
hé hé kalm an! Niet mijn status hier gaan overnemen![]()
![]()

Alles kan kapot hequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op dit moment niet. En ze woont ook een pokke-eind weg.

Via wat doe je de vervoersritten dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:47 schreef Redbaron het volgende:
jy veel plezier met trainen, ik rij dan ri t sauerland

Ik werk nu via flex-chaffeurs uit enschede en moet vanavond voor een klant in oldenzaal koppelen in duitsland, de trailer gaat gelijk door naar italie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Via wat doe je de vervoersritten dan?

Vrachtwagen chauffeur dus?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik werk nu via flex-chaffeurs uit enschede en moet vanavond voor een klant in oldenzaal koppelen in duitsland, de trailer gaat gelijk door naar italie.

Maakt die dan zoveel herrie?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:35 schreef Redbaron het volgende:
ik ga ff knutselen aan de auto. uitlaatje wisselen

quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
en moet vanavond voor een klant in oldenzaal koppelen in duitsland,

Dat zijn m'n nieuwe verzorgpaardjes. Ik weet de namen niet, dus heb ik ze maar zo genoemdquote:

quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zijn m'n nieuwe verzorgpaardjes. Ik weet de namen niet, dus heb ik ze maar zo genoemd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |