iIk heb voor het eerst een bestelling vanuit engeland in laten vliegen, en er zijn een paar producten waar ik wat minder tevreden over ben ... Maar goed, voor 50 euro wel héél veel Lush producten! Hier mijn persoonlijke mening over de Lush producten die ik tot nu toe heb gehad:
I should coco bar
Normaal hou ik erg van kokosgeur, maar deze heeft een viezig bijgeurtje .. niet echt een favoriet
Demon In The Dark
Bah! pepermunt en appel, maar dan niet lekker! Ik hoopte op iets heerlijks fris en oppeppend, maar ik word hier gewoon misselijk van ..
Whoosh Shower Jelly
Deze is lekker! Alleen zo glad dat ie onmogelijk te hanteren is onder de douche
Seanik shampoo bar
Ja! Lekkere geur, goed voor je haar, echt een goed product
Jumping Juniper shampoo bar
Ja! Ideaal, ruikt heerlijk, heel praktisch en je haar wordt er echt minder vet van.
Jungle Conditioner bar
Hij doet wat ie beloofd (je haar glad en glanzend maken) maar ook deze ruikt naar Cocos met iets onbestemds..
Coconut deadorant powder
Zelfde verhaal, ook niet erg handig in gebruik (beetje alsof je een pak poedersuiker neerploft op tafel, het stuift overal naartoe) en wéér die kokos met iets vreemds ...
You snap the Whip body scrub
Hah, deze is ideaal! Stevige scrub met een lekkere, bosbesachtige geur.
Running to the embassy
Goeie voetenverfrisser, lekker fris, makkelijk in gebruik, ook prima
Ice Blue soap bar
Lekker! Fris, tintelend, goeie mentolgeur, goed voor een kickstart in de ochtend
Mange Too massage bar
Lekker, honing, chocola, zoetig, en een fijn product in gebruik
Each Peach (And Two's a Pair) massage bar
Nog lekkerder! Heerlijk fruitig, verslavend geurtje
Nu ik het teruglees.. Cocos is dus vanaf nu een lush no go voor mij .. En zoete, frisse geuren juist wel..
Behalve die pepermuntzeep .. bluh.