abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75517806
Zepen worden niet kleiner dan 100 gr. verkocht, bij de webshops alleen per stukken van 100 gr. en in de winkels mag je zeggen hoeveel maar dan is het ook vanaf 100 gr. (dus je kan wel 150 maar niet 50 vragen).

Lush heeft verschillende cleansers, sommige met scrub en sommige zonder. Je zou ook een toner erbij kunnen gebruiken.
pi_75527441
hoezee!
ik heb me 2 grote flessen snowfairy, een fles karma perfume en een helping hands

thanks to Daph_
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75527803
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:23 schreef Mirjam het volgende:
hoezee!
ik heb me 2 grote flessen snowfairy, een fles karma perfume en een helping hands

thanks to Daph_

Ik heb net Santa's masker opgesmeerd en ben daarna in de douche gegaan met Snowfairy als douchegel en shampoo en YSTW als scrubber.

Morgen komt een vriend van me zijn kerstkadoos ophalen: ik heb Lush voor zijn familie geshopt in Londen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:13:01 #54
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75543419
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Vervelend dat je teleurgesteld bent maar je kunt Lush dit keer niet de schuld geven. Rockstar en YYY ruiken nu eenmaal zo. Daarom zijn topics als deze zo fijn, kun je vooraf gebruikservaringen vragen.

Ik houd ook niet zo van die roze spullen, dus mij maak je er niet blij mee.
Ik geef Lush helemaal nergens de schuld van. Het is achteraf gewoon niet zo slim van me om online producten te kopen die ik niet ken. Maar het is zo verleidelijk

Ik zit echt te twijfelen met die cadeautjes. Voor hetzelfde geldt vind mijn collega het heeeerlijk....
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:14:51 #55
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75543443
Het verbaasde me ook zo dat Miranda en Rockstar zo chemisch ruiken, met al die natuurlijke ingredienten
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:15:50 #56
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75543451
En wat ziet mijn oog in het krantje......Flying Fox, douchegel die naar godiva ruikt
pi_75543888
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:14 schreef -Mellow- het volgende:
Het verbaasde me ook zo dat Miranda en Rockstar zo chemisch ruiken, met al die natuurlijke ingredienten
In veel dingen zit ook gewoon parfum hoor, naast de natuurlijke ingredienten. Maar ja, ik heb met die spullen ook altijd zoiets van, jij hoort hier niet.
pi_75544075
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:15 schreef -Mellow- het volgende:
En wat ziet mijn oog in het krantje......Flying Fox, douchegel die naar godiva ruikt
nee, godiva ruikt naar flying fox

wel lekker hoor, ik ben gek op jasmijn
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:51:26 #59
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75544746
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:08 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, godiva ruikt naar flying fox

wel lekker hoor, ik ben gek op jasmijn
ruikt het echt precies hetzelfde?

Ik heb de YYY net even een beetje geprobeerd en ik kan me nu wel meer voorstellen dat mensen het lekker vinden. Dus ik denk dat ik deze wel gewoon cadeau doe. Van de week maar even een bezoekje aan de Lsuh in A'dam brengen om te vragen of ik de Rockstar en Mrianda misschien mag ruilen voor iets anders (denk t niet maar het proberen waard) En ondertussen even OVERAL aan snuffelen zodat ik precies weet wat ik moet doen bij mijn volgende bestelling in de UK
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:58:41 #60
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75544892
Ohja, nog even over de samples die ik heb gekregen:

-snow shower jelly oh my, wat een lekker spul. Die geur is echt heerlijk. Vind het wel wat gedoe, dat gewiebel en geflubber met dat spul. Niet echt praktisch. Maar ik heb het heel hard door het borsthaar van mijn lief geragd en toen kreeg ik ineens veel meer schuim

-charity pot wat een stinkspul. ruikt naar bedorven chocola ofzo...
-ghost: bah
- grease lightning ruikt wel lekker, weet alleen niet of het ook werkt want heb momenteel geen puisten om het te proberen

rest komt nog
pi_75544911
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef -Mellow- het volgende:
Maar ik heb het heel hard door het borsthaar van mijn lief geragd en toen kreeg ik ineens veel meer schuim
bwhaha
pi_75545640
ik heb die helping hands, de versie in het flesje, hij smeert wat moeilijk uit maar is volgens mij wel lekker.
en als het flesje leeg is, kan ik er natuurlijk gewoon andere handcreme in doen, omdat hij zo'n handig meeneemformaatje heeft
/handigidee
pi_75557365
ja idd, ik ga ook nog zo'n flesje scoren want het is idd erg handig! Als ik mijn potje smitten meesleur dan zit er meer op het deksel dan in het potje!!
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_75557455
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef -Mellow- het volgende:
Ohja, nog even over de samples die ik heb gekregen:

-snow shower jelly oh my, wat een lekker spul. Die geur is echt heerlijk. Vind het wel wat gedoe, dat gewiebel en geflubber met dat spul. Niet echt praktisch. Maar ik heb het heel hard door het borsthaar van mijn lief geragd en toen kreeg ik ineens veel meer schuim

-charity pot wat een stinkspul. ruikt naar bedorven chocola ofzo...
-ghost: bah
- grease lightning ruikt wel lekker, weet alleen niet of het ook werkt want heb momenteel geen puisten om het te proberen

rest komt nog
Als je het borsthaar van je lief zat bent zou ik je een douchepuff willen aanraden. Jelly erin frotten, even wrijven en SCHUIM!!!!

Zo'n ding dus:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75566696
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:36 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Ik merk dat mijn huid goed reageert op lushzeep. Heeft Lush ook iets voor de gezichtshuid? Ik heb al sinds mijn tiende last van acne. Ben nu (bijna) 28, en bij mijn mondhoeken/op mijn kin zitten nog steeds een soort meeëters zonder kopje. Af en toe zit er nog een echte puist. Alles al geprobeerd, niks helpt.
Mijn huid kon nogal vlekkerig zijn met ook af en toe een puistje hier of daar, naar gelang de tijd van de maand. Sinds ik Angels On Bare Skin en Fresh Farmacy in combinatie met Dream Cream gebruik vind ik m'n huid echt stukken rustiger. De FF gebruik ik 's avonds, de AOBS 's morgens. Van de eerste voelt je huid wel wat droog aan, maar een lik, wat vettere, DC er achteraan en het droge gevoel is weg. Dream Cream is sowieso fantastisch spul voor allerhande andere geirriteerde huidprobleempjes ook, nooit meer zonder Dream Cream wat mij betreft! Verder heeft Lush nog Grease Lightning als redmiddel bij een opkomende puist. Werkt ook goed is de mening hier in huis.

Voordat ik FF gebruikte heb ik nog een pot Aqua Marina geprobeerd, maar daar had ik persoonlijk niet zoveel mee. De geur ervan is ook niet echt om over naar huis te schrijven. Ik heb ook Vanishing Cream staan, maar daarvan had ik het idee dat het weinig deed voor mijn huid.
Oftewel, het is een beetje uitproberen waar jouw huid goed op reageert, dat is voor iedereen weer anders. Op 't Lush forum vind je van bijna ieder product wel een review, handig voor wat extra informatie als je twijfelt. Of anders eerst een proefje vragen bij een eerstvolgende bestelling of aankoop.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
  zondag 13 december 2009 @ 11:11:00 #66
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75571476
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je het borsthaar van je lief zat bent zou ik je een douchepuff willen aanraden. Jelly erin frotten, even wrijven en SCHUIM!!!!

Zo'n ding dus:
[ afbeelding ]
Ah, dáár zijn die dingen dus voor
pi_75571638
Ik ben dus net overgestapt van Clinique facewash naar coal face en ik moet zeggen dat ik nog geen merkbaar verschil kan zien... En dat is op zich ook een goede zaak want coal face is wel weer stukken goedkoper dan een fles facewash van Clinique!

Ik ben ook nog op zoek naar iets waarmee ik van mn pukkelige kin afkom. Mn huid doet het prima de laatste paar jaar alleen die kin blijft gewoon een bietje achter. Pukkelig is niet eens het goede woord. Het is vnl grove poriën en een paar meeetertjes, maar omdat de rest nu zo perzikkig is, vinnik die kin een beetje een dompertje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_75571662
Misschien mask of magnaminty?
pi_75571713
Ik heb nu die gezellige chochomaskersmutz gekocht!

Gewoon voor de gezellig! Die ga ik vandaag eens lekker proberen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_75593061
oehh die is echt om op te eten Heeerlijk die geur! Maar doet ook wonderen voor mijn gezicht!
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_75595076
Vraagje aan de mensen die een bad hebben: wat zijn lekker geurige, niet al te zoete maar meer kruidige badproducten? Zonder glitter, zonder vies bad ed. Lush pud zal wel modderwater geven, lijkt me. Ik zoek zowel BBS's als bruisballen, op zich. Voor cadeau.

Is amondopondo wat? Verder wrdt het in ieder geval Butterball denk ik, en dreamtime?. Bij de omschrijving van a frensh kiss kan ik me niets voorstellen, iemand die al geprobeerd?

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2009 22:14:45 ]
pi_75595616
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje aan de mensen die een bad hebben: wat zijn lekker geurige, niet al te zoete maar meer kruidige badproducten? Zonder glitter, zonder vies bad ed. Lush pud zal wel modderwater geven, lijkt me. Ik zoek zowel BBS's als bruisballen, op zich. Voor cadeau.

Is amondopondo wat? Verder wrdt het in ieder geval Butterball denk ik, en dreamtime?. Bij de omschrijving van a frensh kiss kan ik me niets voorstellen, iemand die al geprobeerd?
A french kiss is erg lavendel. Ik houd er niet zo van.
Karma, Bathos (viooltjes), You've been Mangood (melt) zijn de eerste dingen die bij me opkomen. Bruisballen koop ik niet zovel dus daar weet ik weinig van.

Als je nog voor kerst gaat inkopen: Christmas Eve, Nicolala, Ruby Red Slippers (allen BBS) en Cinders.
Butterball zou je dan als Mr Butterball kunnen kopen, weegt meer en kost minder, raar maar waar. Die is trouwens best wel zoet, vind ik.
pi_75596754
Amandopondo vond ik heeeeerlijk. Echt een van m'n badderfavorieten
Tap tap tap
pi_75597886
Ohja, Cinders klinkt ook wel lekker. Ik ga maar 's in de winkel snuffelen.

Overigens: heeft hier iemand interesse in Mange Too massagebar? Ik vind de geur niets, en heb 'm alleen een beetje op m'n handrug gewreven.
pi_75606138
Ik vind die scrubs voor je achterwerk echt heerlijk. Snap the whip wordt blauw en Buffy is heerlijk, maar een beetje olieachtig na afloop.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')