quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:23 schreef Mirjam het volgende:
hoezee!
ik heb me 2 grote flessen snowfairy, een fles karma perfume en een helping hands
thanks to Daph_
Ik geef Lush helemaal nergens de schuld van. Het is achteraf gewoon niet zo slim van me om online producten te kopen die ik niet ken. Maar het is zo verleidelijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vervelend dat je teleurgesteld bent maar je kunt Lush dit keer niet de schuld geven. Rockstar en YYY ruiken nu eenmaal zo. Daarom zijn topics als deze zo fijn, kun je vooraf gebruikservaringen vragen.
Ik houd ook niet zo van die roze spullen, dus mij maak je er niet blij mee.
In veel dingen zit ook gewoon parfum hoor, naast de natuurlijke ingredienten. Maar ja, ik heb met die spullen ook altijd zoiets van, jij hoort hier niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:14 schreef -Mellow- het volgende:
Het verbaasde me ook zo dat Miranda en Rockstar zo chemisch ruiken, met al die natuurlijke ingredienten
nee, godiva ruikt naar flying foxquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:15 schreef -Mellow- het volgende:
En wat ziet mijn oog in het krantje......Flying Fox, douchegel die naar godiva ruikt![]()
ruikt het echt precies hetzelfde?quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, godiva ruikt naar flying fox![]()
wel lekker hoor, ik ben gek op jasmijn
bwhahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef -Mellow- het volgende:
Maar ik heb het heel hard door het borsthaar van mijn lief geragd en toen kreeg ik ineens veel meer schuim
Als je het borsthaar van je lief zat bent zou ik je een douchepuff willen aanraden. Jelly erin frotten, even wrijven en SCHUIM!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:58 schreef -Mellow- het volgende:
Ohja, nog even over de samples die ik heb gekregen:
-snow shower jellyoh my, wat een lekker spul. Die geur is echt heerlijk. Vind het wel wat gedoe, dat gewiebel en geflubber met dat spul. Niet echt praktisch. Maar ik heb het heel hard door het borsthaar van mijn lief geragd en toen kreeg ik ineens veel meer schuim
-charity potwat een stinkspul. ruikt naar bedorven chocola ofzo...
-ghost: bah
- grease lightning ruikt wel lekker, weet alleen niet of het ook werkt want heb momenteel geen puisten om het te proberen
rest komt nog
Mijn huid kon nogal vlekkerig zijn met ook af en toe een puistje hier of daar, naar gelang de tijd van de maand. Sinds ik Angels On Bare Skin en Fresh Farmacy in combinatie met Dream Cream gebruik vind ik m'n huid echt stukken rustiger. De FF gebruik ik 's avonds, de AOBS 's morgens. Van de eerste voelt je huid wel wat droog aan, maar een lik, wat vettere, DC er achteraan en het droge gevoel is weg. Dream Cream is sowieso fantastisch spul voor allerhande andere geirriteerde huidprobleempjes ook, nooit meer zonder Dream Cream wat mij betreft! Verder heeft Lush nog Grease Lightning als redmiddel bij een opkomende puist. Werkt ook goed is de mening hier in huis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik merk dat mijn huid goed reageert op lushzeep. Heeft Lush ook iets voor de gezichtshuid? Ik heb al sinds mijn tiende last van acne. Ben nu (bijna) 28, en bij mijn mondhoeken/op mijn kin zitten nog steeds een soort meeëters zonder kopje. Af en toe zit er nog een echte puist. Alles al geprobeerd, niks helpt.
Ah, dáár zijn die dingen dus voorquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het borsthaar van je lief zat bent zou ik je een douchepuff willen aanraden. Jelly erin frotten, even wrijven en SCHUIM!!!!![]()
Zo'n ding dus:
[ afbeelding ]
A french kiss is erg lavendel. Ik houd er niet zo van.quote:Op zondag 13 december 2009 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje aan de mensen die een bad hebben: wat zijn lekker geurige, niet al te zoete maar meer kruidige badproducten? Zonder glitter, zonder vies bad ed. Lush pud zal wel modderwater geven, lijkt me. Ik zoek zowel BBS's als bruisballen, op zich. Voor cadeau.
Is amondopondo wat? Verder wrdt het in ieder geval Butterball denk ik, en dreamtime?. Bij de omschrijving van a frensh kiss kan ik me niets voorstellen, iemand die al geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |