Oh, dan zou ik zeker niet op woensdagochtend in de Kalverstraat gaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Hè kak, kerst komt eraan en ik moet nog een cadeau voor de moeder van m'n vriend hebben.
Ik denk dat ik naar de Lush moet.
Ik kan pas de woensdag voor Kerst, en dan zal het vást niet druk zijn daarquote:Op donderdag 10 december 2009 20:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik zeker niet op woensdagochtend in de Kalverstraat gaan.
Echt niet.
ik heb ze pas nog gemaild daarover, en ze zijn gewoon stront eigenwijsquote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan pas de woensdag voor Kerst, en dan zal het vást niet druk zijn daar. Ik vind het echt heel stom dat de UK site niet op Paypal overstapt, creditcards zijn zó 2005
.
zou da het zijn ja?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:30 schreef Dipkip het volgende:
Is Paypal niet veganistisch genoeg ofzo?
Muuuhuuuuhuuuuu deze kleurstof is gemaakt van insecten en insecten hebben ook gevoel en heb je dat schaap soms gevraagd of hij zin had de wol van je trui af te staan? Nou? NOU?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:00 schreef Mirjam het volgende:
zou da het zijn ja?
stomme lush.co.uk hippies
ik eet vleesquote:Op donderdag 10 december 2009 21:04 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Muuuhuuuuhuuuuu deze kleurstof is gemaakt van insecten en insecten hebben ook gevoel en heb je dat schaap soms gevraagd of hij zin had de wol van je trui af te staan? Nou? NOU?
Het allerleukste is om in die vegan topics te verzuchten dat je toch wel zo'n heeeeeerlijke kaaspizza op hebt die avond. Worden ze helemaal gek. Kaas is niet goed na te maken.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het allerleukste is om in die vegan topics te verzuchten dat je toch wel zo'n heeeeeerlijke kaaspizza op hebt die avond. Worden ze helemaal gek. Kaas is niet goed na te maken.
Ik eet ook vlees trouwens, vanavond nog spare ribs opmaar kaas werkt beter om ze mee te irriteren is mijn persoonlijke ervaring
quote:
Nee, eigenlijk niet, ik ben daar altijd wel goed in. Maar ik geef er ook best wel veel aan uit als ik iemand leuk vind. En mensen die ik niet leuk vind daar geef ik dan weer vrijwel niks aan uitquote:Op donderdag 10 december 2009 21:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Even iets heel anders.
Vinden jullie het ook zo moeilijk om cadeaus te bedenken? Ik heb veul te hoge eisen en veul te weinig geld voor m'n eisen mên. En om nou iedereen Lush cadeau te doen.
Tsja overdrijven is gewoon een kunst. Ik mag dan wel bewust geen vlees eten, maar kaasquote:Op donderdag 10 december 2009 21:09 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het allerleukste is om in die vegan topics te verzuchten dat je toch wel zo'n heeeeeerlijke kaaspizza op hebt die avond. Worden ze helemaal gek. Kaas is niet goed na te maken.
Ik eet ook vlees trouwens, vanavond nog spare ribs opmaar kaas werkt beter om ze mee te irriteren is mijn persoonlijke ervaring
Vervelend dat je teleurgesteld bent maar je kunt Lush dit keer niet de schuld geven. Rockstar en YYY ruiken nu eenmaal zo. Daarom zijn topics als deze zo fijn, kun je vooraf gebruikservaringen vragen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:53 schreef -Mellow- het volgende:
Zo, mijn pakketje is binnengekomen maar ik ben echt toaal teleurgesteld.
Ik had rockstar en yummy yummy voor een collega maar ik vind het zo intens goor dat ik het niet als cadeautje durf te gevenWie wil erverdomme nou naar kauwgum ruiken
Miranda
Iemand die ik blij kan maken met die roze troep?
Blijkbaar best wel veel mensen.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:53 schreef -Mellow- het volgende:
Wie wil erverdomme nou naar kauwgum ruiken
Ik kom ook regelmatig in de winkel, dus alles wat ik nog niet ken qua geur ruik ik dan aan. Maar ik bestel ook veel (retro's enzo) op grond van de beschrijvingen op de Lush fora.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:53 schreef _Arual_ het volgende:
Veel van jullie bestellen online toch? Maar hoe doe je dat dan, snuffeltechnisch gezien? Gewoon op de gok?
De dichtstbijzijnde winkel is 60 km verderop...quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kom ook regelmatig in de winkel, dus alles wat ik nog niet ken qua geur ruik ik dan aan. Maar ik bestel ook veel (retro's enzo) op grond van de beschrijvingen op de Lush fora.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |