het regionale regiofmquote:Op donderdag 10 december 2009 17:39 schreef -Hans- het volgende:
Goede topictitel ! Respect voor Corne
Hallo Nederland !
niets mis met Nick en Simon , mits in beperkte rotatie, maar dat is met elk liedjequote:Op donderdag 10 december 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
Snap het niet.. bij RegioFM draaien ze ook best vaak Nick en Simon.
Bedacht we net ineens, waarom staat de radio uit? Staat hier nu de redequote:
Ze hadden Tjibbe moeten nemenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, dat is wel weer duidelijk geworden. Schijnbaar zitten de mensen te wachten op nog meer std. platen/programma's. Jammer! Had graag gezien dat het programma was blijven bestaan.. Voor de afwisseling vond ik de Disco Classics altijd erg prettig. Ben ook wel fan van Corne. Oude garde, respect
.
Die kersthit zeker?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
plakje cake en norah Jones op de achtergrond
Altijd nog een stuk beter dan die van Miss Montrealquote:Op donderdag 10 december 2009 17:49 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die kersthit zeker?
Die draaien Coen en Sander elke dag
Right.... Het is allemaal kerst-shitquote:Op donderdag 10 december 2009 17:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd nog een stuk beter dan die van Miss Montreal
Nou, niet alle kerstmuziek is shit hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Right.... Het is allemaal kerst-shit![]()
Dat is waarquote:Op donderdag 10 december 2009 17:59 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Right.... Het is allemaal kerst-shit![]()
Je hebt gelijk.Op 2 nummers na is het allemaal shitquote:Op donderdag 10 december 2009 18:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Nou, niet alle kerstmuziek is shit hoor
Ik wel.... In november alquote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef TheZapster het volgende:
Laten we het afkloppen, maar ik heb Last Christmas nog niet gehoord dit jaar![]()
![]()
Ik heb 'm al gehoord op 3FM, ergens deze week.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef TheZapster het volgende:
Laten we het afkloppen, maar ik heb Last Christmas nog niet gehoord dit jaar![]()
![]()
Die heb ik ook nog niet gehoord. Wel mevrouw Curryquote:Op donderdag 10 december 2009 18:05 schreef TheZapster het volgende:
![]()
Gister hoorde ik Last Christmas in een verkrachte versie in M˛ door Cascada..quote:Op donderdag 10 december 2009 18:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog niet gehoord. Wel mevrouw Curry
Ik wil die schoenveters van jou ookquote:Op donderdag 10 december 2009 18:53 schreef BartUlft het volgende:
en dat smsje wat net voorgelezen werd door Coen was van mij.
quote:
is inderdaad niks mis met die plaatquote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Iedereen loopt wel te zeiken over die kerstplaat van Miss Montreal, maar die hoor ik dus nu voor het eerst en ik kan niet zeggen da'k 'em kud vind.
oh halloquote:
wacht maar tot je em voor de tweede en derde keer hoort...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Iedereen loopt wel te zeiken over die kerstplaat van Miss Montreal, maar die hoor ik dus nu voor het eerst en ik kan niet zeggen da'k 'em kud vind.
Leuk om te zien wat er allemaal al gebeurt.quote:
zelfs dan vind ik hem nog leuk.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef alors het volgende:
[..]
wacht maar tot je em voor de tweede en derde keer hoort...
Diepe zuchtquote:
Als ik wil hakken, zet ik Nakatomi of Party Animals wel aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Yes, mooiste stuk van de plaat komt nu.
* -Hans- legt even zijn broodje aan de kant. Hakkuuuh !!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Als ik wil hakken, zet ik Nakatomi of Party Animals wel aan.
Het lijkt me een van dč kanshebbers om Anthem te worden. Sterker nog, ik zou niet zo 1-2-3 een ander kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef -Hans- het volgende:
Grote markt. Springuuuuuuuuuuuuuuuuuuh !!!!!11
Het zou zomaar kunnen inderdaad.. Al hoop ik natuurlijk van nietquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het lijkt me een van dč kanshebbers om Anthem te worden. Sterker nog, ik zou niet zo 1-2-3 een ander kunnen verzinnen.
Jup, zat er tijdens de plaat ook weer over na te denken, maar volgens mij zou dit 'm inderdaad wel eens kunnen worden. Kan er mee leven. Denk dat de Grunnegers de plaat ook wel kunnen waarderenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het lijkt me een van dč kanshebbers om Anthem te worden. Sterker nog, ik zou niet zo 1-2-3 een ander kunnen verzinnen.
Dat denk ik ook. Het is in elk geval een lekkere plaat om naar te luisteren.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht voor morgen als nieuwe Megahit, Rigby. Lijkt mij een logische keuze.
Dat lijkt me zelfs een inkoppertje. Novastar was het tenslotte ook vorig jaar.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht voor morgen als nieuwe Megahit, Rigby. Lijkt mij een logische keuze.
Oja, nu je het zegt.. dat is waar ook. Na Moke weer een fijn Nederlands product als Megahit. Top!quote:Op donderdag 10 december 2009 19:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat lijkt me zelfs een inkoppertje. Novastar was het tenslotte ook vorig jaar.
Zeker! Die nieuwe single van Di-Rect vond ik in eerste instantie ook niet super, maar na een paar keer luisteren werd hij wel beterquote:Op donderdag 10 december 2009 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt.. dat is waar ook. Na Moke weer een fijn Nederlands product als Megahit. Top!
+1.. Hopelijk kunnen ze nog snel ff Fake Blood nieuw leven in blazenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:31 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen inderdaad.. Al hoop ik natuurlijk van niet
Di-rect vind ik eigenlijk nog steeds niet heel boeiendquote:Op donderdag 10 december 2009 19:38 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zeker! Die nieuwe single van Di-Rect vond ik in eerste instantie ook niet super, maar na een paar keer luisteren werd hij wel beter
En inderdaad; dan is het weer een product van Nederlandse bodem!
Als ik een Vietnamees was zou ik volgende week met mijn loempia en bakpao karretje op de Grote markt in Groningen gaan staanquote:Op donderdag 10 december 2009 19:28 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat Decibel hem wil hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:48 schreef Sersjee het volgende:
Da's wel balen. Morgen ben ik niet thuis tijdens Corné's afscheid. Als ze bij Veronica een beetje slim zijn, halen ze hem meteen binnen. Past perfect!
Dus omdat hij op 3FM stopt door tijdgebrek gaat hij meteen verder bij een ander station? Of hij heeft al een contract, dat kan natuurlijk ook...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:48 schreef Sersjee het volgende:
Da's wel balen. Morgen ben ik niet thuis tijdens Corné's afscheid. Als ze bij Veronica een beetje slim zijn, halen ze hem meteen binnen. Past perfect!
Geloof dat er wel wat in de pijplijn zit. Althans, zoiets zei hij tijdens Coen en Sander.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus omdat hij op 3FM stopt door tijdgebrek gaat hij meteen verder bij een ander station? Of hij heeft al een contract, dat kan natuurlijk ook...
Nou, voorlopig ligt het motorracen stil, dus de komende maanden heeft ie tijd zat. Dit zal wel het einde van zijn contract met 3FM zijn geweest.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus omdat hij op 3FM stopt door tijdgebrek gaat hij meteen verder bij een ander station? Of hij heeft al een contract, dat kan natuurlijk ook...
wordt het programma dan nooit van te voren opgenomen ?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Di-rect vind ik eigenlijk nog steeds niet heel boeiend. Eerste 30 seconden wel aardig, maar daarna hadden ze van mij wel mogen stoppen. Maar ja, dat is airplay technisch weer minder aantrekkelijk
.
Morgen de laatste Disco Classics met Corné Klijn... denk dat ik die afl. even ga opnemen. Ben opgegroeid met het geluid van Corné op de radio. Vroeger elke werkdag te horen in de avond en daarna in het weekend. Hij is wel een voorbeeld van een jock waar ik graag de radio voor aanzet. Vroeger fijne interviews gehoord met bekende artiesten (niet de bn'ers die je bij Giel hoort) en natuurlijk Darude - Sandstorm. Dankzij hem is het een hit geworden.
Morgen nog 1x het bekende: Corné Klijn on the air, everywhere.![]()
Hoop dat zijn collega's hem een passend afscheid gunnen. Toch iemand van de oude garde die het station verlaat.
Zo veel als mogelijk live, maar tijdens dequote:Op donderdag 10 december 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt het programma dan nooit van te voren opgenomen ?
Tijd voor zeer vervroegd pensioen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:14 schreef -Hans- het volgende:
Cascada.. valt ze toch weer in het oude patroon van verkl*ten van bestaande platen.
Ben wel geneigd om daar daar met een ' ja ' op te antwoordenquote:Op donderdag 10 december 2009 20:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd voor zeer vervroegd pensioen.
Gister kwam zo'n mooi torrentlijstje voorbij met indie muziek. Hebben jullie nog meer zulke tips ?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het moet niet gekker worden
Brein wil verbod op praten over downloads
Vond je het torrentlijstje wat ?quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Gister kwam zo'n mooi torrentlijstje voorbij met indie muziek. Hebben jullie nog meer zulke tips ?
Ik ben nu het album van die White Rabbits aan het kuiken. Sue me!quote:Op donderdag 10 december 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het moet niet gekker worden
Brein wil verbod op praten over downloads
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vond je het torrentlijstje wat ?
"indie 69 100 best of 2009" aanvragen bij jouw lokale torrentboer.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Gister kwam zo'n mooi torrentlijstje voorbij met indie muziek. Hebben jullie nog meer zulke tips ?
did you wanna be an Ekdom hoor ik nog steeds in dat nummer....quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
did you wanna be an Ekdom hoor ik nog steeds in dat nummer....
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:48 schreef Againzender het volgende:
Zie nou pas de topictitel, Corne stopt ermee?
Yeps morgen laatste uitzending. daarna exit.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:48 schreef Againzender het volgende:
Zie nou pas de topictitel, Corne stopt ermee?
hmm, jammer, vond zn show altijd wel een leuke weekend openerquote:Op donderdag 10 december 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Yeps morgen laatste uitzending. daarna exit.
Ze hebben een geweldige vervanger, die het gemis zeker zal wegnemen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
hmm, jammer, vond zn show altijd wel een leuke weekend opener
Misschien heeft Sirolf de stream opgenomen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
Is dat van Ekdom al ergens terug te zien/horen?
Kan niet anders dan vooropgezet plan.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:08 schreef Timo20 het volgende:
geweldig: http://www.break.com/inde(...)writer-to-class.html![]()
![]()
Maar wel geniaal!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan niet anders dan vooropgezet plan.
Nou dat dusquote:Op donderdag 10 december 2009 20:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
hmm, jammer, vond zn show altijd wel een leuke weekend opener
Yoquote:Op donderdag 10 december 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Timooooooooooooooooooooo in tha house !!![]()
![]()
Nope, helaas. Was te druk bezig met een project om daar tijd aan te besteden.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien heeft Sirolf de stream opgenomen.
Het had gekund , jammer maar helaas.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nope, helaas. Was te druk bezig met een project om daar tijd aan te besteden.
Had het ook getwitterdquote:Op donderdag 10 december 2009 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus posten op FOK! heet volgens Michiel twitteren.
God das al een oudje,toen stond het Oosterparkstadion er nog *snif nostalgie*quote:Op donderdag 10 december 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Jajaja, ook dit is Groningen
God wat is dit erg...
Beste lekkere dames (NIET degene die zingen)quote:Op donderdag 10 december 2009 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Jajaja, ook dit is Groningen
God wat is dit erg...
Was een mooi stadion inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 21:34 schreef themauster het volgende:
[..]
God das al een oudje,toen stond het Oosterparkstadion er nog *snif nostalgie*
Oja, de dans dames. Best aardig inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Beste lekkere dames (NIET degene die zingen)
Keurig ! snel gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Groningengeeft heeft al 100.000 euro
Weg met die k*tfoto's!!quote:Op donderdag 10 december 2009 21:45 schreef themauster het volgende:
Iemand die de playboyfotos van mevrouw Paay nog wil zien:
http://img191.imageshack.us/gal.php?g=patricialm1.jpg
Theo Maassen kom er maar inquote:Op donderdag 10 december 2009 21:45 schreef themauster het volgende:
Iemand die de playboyfotos van mevrouw Paay nog wil zien:
http://img191.imageshack.us/gal.php?g=patricialm1.jpg
Ik denk dat die er juist uit wil blijvenquote:Op donderdag 10 december 2009 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Theo Maassen kom er maar in
Die werkt de hele geriatrie afdeling met liefde afquote:Op donderdag 10 december 2009 21:50 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik denk dat die er juist uit wil blijven![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:50 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik denk dat die er juist uit wil blijven![]()
als je betaald waarom nietquote:Op donderdag 10 december 2009 21:53 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
Zou Michiel eigenlijk wel een plaat mogen draaien die hij van een stream geript heeft?(Wel lekker though)
Dan zijn het knap waardeloze foto's of niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is nu net wat je volgens mij juist net NIET ziet.
Zowel met of zonder kut zijn ze kut.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zijn het knap waardeloze foto's of niet?
Over welk bewijs heb je het ?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:03 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu nog files![]()
En Verdonk en Wilders mogen ze van mij lekker het land uit zetten... Als je wetenschappelijk bewijs gaat tegenspreken dan ben je een kansloos figuur
Klimaatverandering. In de headlines kwam langs dat die 2 niet geloven dat er klimaatverandering plaatsvindt en dat ze een nieuw onderzoek willen..quote:Op donderdag 10 december 2009 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over welk bewijs heb je het ?
Ik geloof er ook niet in hoor, in ieder geval niet dat de mens er zo ontzettend veel invloed op heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Klimaatverandering. In de headlines kwam langs dat die 2 niet geloven dat er klimaatverandering plaatsvindt en dat ze een nieuw onderzoek willen..
Er wordt ook een hoop gesjoemeld en gerotzooid , ik weet dat er iets om ons heen gebeurd, alleen op welke waarheid dit berust. ?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:08 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Klimaatverandering. In de headlines kwam langs dat die 2 niet geloven dat er klimaatverandering plaatsvindt en dat ze een nieuw onderzoek willen..
Kyteman![]()
Hey hey heyquote:
Dat moet inspiratielooste zijn..quote:Op donderdag 10 december 2009 22:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hey hey hey![]()
dat was wel één van de tofste dingen die ik dit jaar heb gezien
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:20 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dat moet inspiratielooste zijn..
Nou, een beetje op een trompet blazen, niet eens de moeite nemen om te gaan zingen en dan ook nog niet iets speciaals maken..quote:
Dan is het duidelijk dat je nooit bij een compleet optreden van Kyteman`s HipHop Orkest ben geweestquote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nou, een beetje op een trompet blazen, niet eens de moeite nemen om te gaan zingen en dan ook nog niet iets speciaals maken..
Je spoort echt niet qua mening over Kyteman, met het volumineuse orkestquote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nou, een beetje op een trompet blazen, niet eens de moeite nemen om te gaan zingen en dan ook nog niet iets speciaals maken..
Rigby
QFT!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je spoort echt niet qua mening over Kyteman, met het volumineuse orkest
Gewoon heel kane weg laten net als miss montreal zou gewoon geweldig wezen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
QFT!
Soms is iets juist beter door het juist weg te laten. De muziek van Kane zou ook een stuk beter worden zonder zang.
Eigenlijk user van de dag, gezien haar andere topic ( Overstappen tussen relaties )quote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef TheZapster het volgende:
Topic van de dag![]()
Hoeveel krijg ik?
Ik week eerder: Musequote:Op donderdag 10 december 2009 22:38 schreef Timo20 het volgende:
Ik verheug me nu al op 27 juni: Pearl Jam in het Goffert Park![]()
![]()
HY-LA-RISCHquote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef TheZapster het volgende:
Topic van de dag![]()
Hoeveel krijg ik?
Geniaalquote:Op donderdag 10 december 2009 22:37 schreef TheZapster het volgende:
Topic van de dag![]()
Hoeveel krijg ik?
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk user van de dag, gezien haar andere topic ( Overstappen tussen relaties )
[..]
Ik week eerder: Muse
Prachtig nummer inderdaad, elke keer weer kippenvelquote:Op donderdag 10 december 2009 22:55 schreef Timo20 het volgende:
Sorry!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
één van de mooiste tracks van het jaar
Zo. Zelden iemand zo uit z'n nek zien lullen. Ook een prestatie.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Rigby
Denk dat zelfs een pot smaak heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 23:08 schreef alors het volgende:
La roux
Ik denk altijd bij In for the kill dat ze eigenlijk 'I'm doing it for a girl (ipv thrill)' wilde zingen, omdat ze zo'n typische pot is
Hier kun je een korte samenvatting zienquote:Op donderdag 10 december 2009 21:01 schreef Piles het volgende:
Is dat van Ekdom al ergens terug te zien/horen?
VenLOZE Termquote:Op donderdag 10 december 2009 23:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hier kun je een korte samenvatting zien![]()
(Vanaf 2.16)
quote:Top 20 in de 3FM-reeks op 10-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 102 -Hans-
02. 102 morpheus_at_work
03. 071 Roel_Jewel
04. 060 Dichterbijer
05. 025 Timo20
06. 023 Captain_Slow
07. 022 themauster
08. 021 Sj0rSz
09. 017 borisz
10. 013 Sersjee
11. 012 Sirolf
12. 011 JDude
13. 008 TheArt
14. 008 alors
15. 007 Vlindur
16. 007 TheZapster
17. 007 on_air
18. 005 Piles
19. 005 3FMaster
20. 005 venomsnake
Reeks-statistieken!
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:41 schreef Krambo het volgende:
[..]
Hier kun je een korte samenvatting zien![]()
(Vanaf 2.16)
JAAAH SNEEUWquote:
Hej, doe normaal zeg !!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
JAAAH SNEEUW![]()
. Liefst heel veel en dat het maar blijft liggen tot na oud op nieuw
.
Ow en ik heb WEEEEEEEEEEEEEKEND![]()
![]()
.
Eens !!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijft een heerlijk nummer net als brazen
Oja, dat is al bijnaquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet tot eind volgende week, moet ziekenhuis nog kunnen bereiken voor bevalling
Ben je wezen slaapwandelen vannacht en klap van de molen gehadquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:51 schreef -Hans- het volgende:
Miss Montreal. Jaaaaaaaaa wat een plaat
Wil me eens verplaatsen in de denkwijze van Giel en zijn mede collega's die de plaat zo goed vindenquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je wezen slaapwandelen vannacht en klap van de molen gehad
en lukte het ?quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wil me eens verplaatsen in de denkwijze van Giel en zijn mede collega's die de plaat zo goed vinden. Geen idee waarom.
Jawel man hoort bij de winter, ook al hebben we het al jaren niet meer. Gewoon een centimeter of 20 a 30 en dan ook lekker tot in januari blijven liggenquote:Op vrijdag 11 december 2009 07:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej, doe normaal zeg !!!!![]()
. 30 graden en veel zon spreekt mij meer aan.
![]()
Nu weekend? NICE ! Zometeen als het licht is de tuin in en daarna in bad en ook nog even wat te drinken scoren
25 in Nederland is inderdaad wel prima te doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel man hoort bij de winter, ook al hebben we het al jaren niet meer. Gewoon een centimeter of 20 a 30 en dan ook lekker tot in januari blijven liggen. Niet 1 dagje en daarna van die smurrie, lekker een maand lang een dik pak. Heerlijk
. Daarna mag het wel weer wat warmer worden, maar nooit meer dan 25 hier in nl
.
Mooi, leuk, gezellig, genoeg redenen om sneeuw te hebbenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
25 in Nederland is inderdaad wel prima te doen. 30+ vind ik vaak ook minder vanwege de hoge luchtvochtigheid. Maar ben totaal geen sneeuwliefhebber dus van mij hoeft het niet
. Maar... het ziet er wel altijd mooi uit.
Helderquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, leuk, gezellig, genoeg redenen om sneeuw te hebben.
sneeuw is het probleem niet. Bevroren water in die periode welquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi, leuk, gezellig, genoeg redenen om sneeuw te hebben.
Moet men maar voorzichtig doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sneeuw is het probleem niet. Bevroren water in die periode wel. Blik en valschades te veel 2,5 miljoen euro per dag
quote:
Gielquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Happel het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen bij het horen van dit nummer. Wie heeft haar ooit op de ether gepleurd?
Het zal vast vandaag nog wel een keer langskomen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:01 schreef DaMook het volgende:
Heb ik miss motreal weer gemist danHeb d'r iig niet bewust gehoord
.
Ik ga zo slapenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het zal vast vandaag nog wel een keer langskomen.
Minimaal.
Ollaquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:00 schreef Piles het volgende:
Hai hai
Wat een vroegte voor een vrije dagIk neem aan dat Giel er gewoon is? Dan blijf ik nog ff weg
Truste dan voor straksquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen.
Even op youtube gezocht uit nieuwsgierigheid. Ik heb slechtere gehoord, maar ok zeker vele betere.
Van haar ook, maar ik doelde op kerst nummersquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Truste dan voor straks
Van haar? Zeker weten....
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Green Day bevestigd voor Werchter.
Ok.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Green Day bevestigd voor Werchter.
Piles gaat uit de provincie wegquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:13 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ja, nu moet ik er eigenlijk wel naar toe
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Piles gaat uit de provincie weg
Als je het doet , leg dan Giel om , dan heb je de aanstichter van het kwaad te pakkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:54 schreef Happel het volgende:
Ik krijg echt moordneigingen bij het horen van dit nummer. Wie heeft haar ooit op de ether gepleurd?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:27 schreef Dichterbijer het volgende:
Want Spelen met Lego is leuk
http://twitpic.com/t15jl
Inderdaad... ik vind het gezeur daarover nergens opslaan.quote:@remyvanmannekes: Hoe vaak gaan we de komende week nog horen dat het glazen huis dit jaar zo verdomd ver weg staat @pauldeleeuw 1.40 uur vanaf a'dam Hoezo ver
Met de trein een half uur extra. Dan heb ik het alleen nog over de treinreis van Grunn naar Amsterdam. Dan nog naar huis kost mij drie uur, dus dat is voor mij wel te verquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Inderdaad... ik vind het gezeur daarover nergens opslaan.
Vorig jaar heb ik bijna niet gehoord dat Breda te ver is... vanuit Groningen is dat ook 3 uur!quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Met de trein een half uur extra. Dan heb ik het alleen nog over de treinreis van Grunn naar Amsterdam. Dan nog naar huis kost mij drie uur, dus dat is voor mij wel te ver.
Ach ja, Paul de Leeuw..quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:30 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Inderdaad... ik vind het gezeur daarover nergens opslaan.
Heel simpel. Heel veel mensen wonen in de Randstad. Breda is goed te doen, Groningen is een pokke end weg. 1 + 1 = 2.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik bijna niet gehoord dat Breda te ver is... vanuit Groningen is dat ook 3 uur!
Breda is twee uur vanaf Haarlemquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik bijna niet gehoord dat Breda te ver is... vanuit Groningen is dat ook 3 uur!
En das nou net het probleem... das het probleem met Nederland....quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heel simpel. Heel veel mensen wonen in de Randstad. Breda is goed te doen, Groningen is een pokke end weg. 1 + 1 = 2.
Goaltjes diefquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:00 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen.
Gisteren Ekdom in Den Bosch, hij heeft er gewoon 4 gescoord
Ik heb het voordeel dat ik centraal in nederland woonquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Breda is twee uur vanaf Haarlem. Dat is wel te doen nog, maar Groningen.... Tijd voor een HSL naar het hoge noorden.
Yo !quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:00 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen.
Gisteren Ekdom in Den Bosch, hij heeft er gewoon 4 gescoord
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ruik de dennennaalden al!
Geen Venema dus.quote:Gloeiende gloeiende weer Ekstra Weekend moeten cancellen. Ben er klaar mee, dat gekwakkel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |