Tot nu toe wel misschienquote:Op donderdag 10 december 2009 17:54 schreef milana1988 het volgende:
Ik denk niet dat dit ga veranderen.Ik ben best wel gelukkig met mijn nieuwe vriend. Hij is ook erg blij met mij. Hij zegt dat ik de mooiste vrouw ben die hij ooit gehad heeft.
Blijkbaar laten deze jongens zich ook gebruiken door TS.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik heb het idee dat TS zich nogal verheven voelt. Zij moet kunnen doen wat ze wil en haar vriendjes/exen hebben dat maar te slikken. 2 woorden: egoïstisch en gemakzuchtig om jongens te gebruiken omdat ze niet zo houdt van alleen zijn![]()
Inderdaad, de Coca Cola opmerking vind ik zeer geslaagd
Waar maak ik me eigenlijk druk om
Die zijn imo inderdaad ook niet wijzer.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:18 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Blijkbaar laten deze jongens zich ook gebruiken door TS.
Nu wel?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vroeger deed ik dat ook. Al had ik dan wel langere relaties en ik ruilde ze niet in voor elkaar. Maar zodra de een uit beeld was, zorgde ik wel dat ik een ander vriendje had. En ik deed dat omdat ik een infantiele domme clown was die voor alles settelde om aan de buitenwereld te bewijzen dat ik een stabiele relatie van de grond kon tillen en omdat ik dacht dat ik liever niet alleen was. Ik hield gewoon niet zo van mezelf.
Inderdaad. Na het lezen hiervan schaam ik me haast voor mijn vrouw-zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]. Je bent een beetje de ergste vooroordelen die ik over sommige vrouwen heb aan het bevestigen.
Veel bereikt? In de voorbereiding naar de prostitutie zeker.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef milana1988 het volgende:
ben best trots om mijzelf. Ik heb al een boel berijkt. Meer nog dan mijn vriendinnen. En ook mijn moeder zegt dat ik het heel goed doe.
Prima, maar dat is een beetje naast de kwestie, vindt je niet?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef milana1988 het volgende:
ben best trots om mijzelf. Ik heb al een boel berijkt. Meer nog dan mijn vriendinnen. En ook mijn moeder zegt dat ik het heel goed doe.
Nogalquote:Op donderdag 10 december 2009 18:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik heb het idee dat TS zich nogal verheven voelt.
De zoveelste al....quote:Op donderdag 10 december 2009 18:28 schreef milana1988 het volgende:
Ja, echt hè? Het was het eerste wat in me opkwam, kon zo snel niets anders bedenken. Misschien jij wel?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nogal? Dat is wel het understatement van de eeuw.
Nou rustig maar hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:36 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ja, echt hè? Het was het eerste wat in me opkwam, kon zo snel niets anders bedenken. Misschien jij wel?
Ja stel dat je dan die leukere en veel rijkere man mist als ie toevallig voorbij komt.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef conleche het volgende:
TS is zo druk met eilandjevriendjes hoppen, dat ze vergeten is naar school te gaan. Bummer.
Een carriere.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
Ik heb mijn VWO diploma. En nu jij.
Waarom zit iedereen me hier zo af te zeiken?
Je kunt het gewoon zien als een carriere. En ik doe het goed. Wat is het probleem?
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
Je kunt het gewoon zien als een carriere. En ik doe het goed. Wat is het probleem?
Omdat je een kuthoer bent.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
QFTquote:
Oh, dus je wordt er voor betaald?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:42 schreef milana1988 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |