Dat had een celeb 20 jaar geleden eens moeten roepen... instant-einde-carriere volgens mij.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Scorpie het volgende:
Angelina: buiten de deur neuken is oké
quote:Op donderdag 31 december 2009 08:27 schreef EippiH het volgende:
@ Taurus
Irritant mens.![]()
Het enige wat jij doet is jezelf voor de gek houden dat je nobel bent om je partner
niks te vertellen.
Maar het draait om jou, egoist.
Jij poept gewoon 7 kleurtjes in je broek omdat je bang bent dat je partner bij je weggaat.
Je bent niet nobel bezig zo hoor. Echt niet.
Ik heb zo'n gevoel dat je tevens extreem eigenwijs bent.
Lieg jezelf toch niet zo voor.
Maar tóch een prettige jaarwisseling gewenst, Taurus.quote:
Yep, i agree!quote:DenWauwelaar [] dinsdag 22 december 2009 @ 23:11 (#151)
Mijn vriendin mag vrouwen mee naar huis nemen en mannen daar laten. Verder hebben wij het uitgangspunt dat we in principe niet vreemdgaan en vooral ook dat we het elkaar niet vertellen als het wel gebeurd. De laatste afspraak is dat we verliefdheden afkappen en niet opzoeken. Verder zijn we vrij open over verlangens en fantasieen.
Met die simpele regels hoef je het niet moeilijker te maken dan het is. Ik ga ook al langer mee dan vandaag en weet ook dat trouw een dun verbond is als je met een dronken kop op de verkeerde plek en verkeerde tijd bent. Och laat het een keer uit de hand lopen en er wordt een keer gezoend, gefrut, geneukt. Doe het veilig en maak het niet mijn probleem. Ik zie er dan verder niet zo'n issue in.
Vreemdgaan is voor mij pas als er gevoel bij is en er verliefdheden zijn en/of vaste neukertjes. Dan gaat iemand echt 'achter je rug om' kloten met iemand.
2010, jouw jaar van de langdurige monogame relatie, inclusief het samenwonen en vooruitzicht op huwelijk en kindertjes?quote:Op donderdag 31 december 2009 19:04 schreef Taurus het volgende:
Dat zal wel lukken, ik ben in 2010 van plan minstens net zo eigenwijs te zijn als in 2009Maar van hetzelfde..
Je weet maar nooitquote:Op maandag 4 januari 2010 13:38 schreef Northside het volgende:
[..]
2010, jouw jaar van de langdurige monogame relatie, inclusief het samenwonen en vooruitzicht op huwelijk en kindertjes?
Naar mijn mening vereist romantische liefde - let op: volgens mijn opvatting - een bepaalde focus en zodra die focus verloren gaat, dan is dat geen liefde meer. Liefde discrimineert; je kunt niet alles of iedereen leuk vinden, maar juist iets speciaals.quote:Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Muts100 het volgende:
Kom op zeg, live your life to the max! En nee, een ander pijn doen is niet oke, dus ik zou zeggen, wat niet weet wat niet deert.
Niet dat je nou alleen maar om je heen moet neuken als je in een relatie zit, begrijp me niet verkeerd, maar om nou 60 jaar met dezelfde persoon het bed te delen......!!![]()
Dat is toch gewoon niet realistisch? Gun jezelf dan die paar passionele momenten in je leven!
Wat is daar nou eigenlijk precies zo mis mee?
Hoewel ik jouw mening mbt vreemdgaan deel, ben ik het hier niet mee eens. Liefde is allemaal leuk & aardig, maar vooral een hormonaal gebeuren. Je kan dus zo maar iemand anders tegen komen die jouw hormonen weer laat gieren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 05:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Naar mijn mening vereist romantische liefde - let op: volgens mijn opvatting - een bepaalde focus en zodra die focus verloren gaat, dan is dat geen liefde meer. Liefde discrimineert; je kunt niet alles of iedereen leuk vinden, maar juist iets speciaals.
Die opvatting vind ik maar populair-wetenschappelijk reductionisme. Wat is liefde dan nog dan slechts wat afvuren van neuronen, het werk van wat feromonen of product van evolutionaire mechanismen? Naar mijn mening is het een categoriale fout die veel mensen maken: het verwisselen van oorzaken waarom je van iemand houdt i.p.v. de redenen waarom je van iemand houdt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoewel ik jouw mening mbt vreemdgaan deel, ben ik het hier niet mee eens. Liefde is allemaal leuk & aardig, maar vooral een hormonaal gebeuren. Je kan dus zo maar iemand anders tegen komen die jouw hormonen weer laat gieren.
Houdt niet in dat je minder van je partner van dat moment houdt.
Ik maak een verschil tussen verliefdheid en houden vanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die opvatting vind ik maar populair-wetenschappelijk reductionisme. Wat is liefde dan nog dan slechts wat afvuren van neuronen, het werk van wat feromonen of product van evolutionaire mechanismen? Naar mijn mening is het een categoriale fout die veel mensen maken: het verwisselen van oorzaken waarom je van iemand houdt i.p.v. de redenen waarom je van iemand houdt.
Ervaring?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:10 schreef Vanne het volgende:
Het is vooral erg als je partner is vreemdgegaan en je komt er zelf achter. Dan nog 10 x liever dat je het van hemzelf hebt gehoort. Dan weet je in ieder geval dat hij eerlijk is en hoef je niet bij elk stapavondje jezelf af te vragen wat hij aan het doen is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |