abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:11:18 #151
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_75947905
Mijn vriendin mag vrouwen mee naar huis nemen en mannen daar laten. Verder hebben wij het uitgangspunt dat we in principe niet vreemdgaan en vooral ook dat we het elkaar niet vertellen als het wel gebeurd. De laatste afspraak is dat we verliefdheden afkappen en niet opzoeken. Verder zijn we vrij open over verlangens en fantasieen.

Met die simpele regels hoef je het niet moeilijker te maken dan het is. Ik ga ook al langer mee dan vandaag en weet ook dat trouw een dun verbond is als je met een dronken kop op de verkeerde plek en verkeerde tijd bent. Och laat het een keer uit de hand lopen en er wordt een keer gezoend, gefrut, geneukt. Doe het veilig en maak het niet mijn probleem. Ik zie er dan verder niet zo'n issue in.

Vreemdgaan is voor mij pas als er gevoel bij is en er verliefdheden zijn en/of vaste neukertjes. Dan gaat iemand echt 'achter je rug om' kloten met iemand.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_75965634
quote:
Dat had een celeb 20 jaar geleden eens moeten roepen... instant-einde-carriere volgens mij.
Ja, ik generaliseer.
  woensdag 23 december 2009 @ 20:19:27 #154
279527 Muts100
Kijk nou eerst es naar jezelf!
pi_75984262
Tja, als Angelina het zegt......
Brad, your welcome!!!
pi_75993565
wat een slet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_76252765
@ Taurus

Irritant mens.

Het enige wat jij doet is jezelf voor de gek houden dat je nobel bent om je partner
niks te vertellen.

Maar het draait om jou, egoist.
Jij poept gewoon 7 kleurtjes in je broek omdat je bang bent dat je partner bij je weggaat.
Je bent niet nobel bezig zo hoor. Echt niet.

Ik heb zo'n gevoel dat je tevens extreem eigenwijs bent.
Lieg jezelf toch niet zo voor.
pi_76253708
quote:
Op donderdag 31 december 2009 08:27 schreef EippiH het volgende:
@ Taurus

Irritant mens.

Het enige wat jij doet is jezelf voor de gek houden dat je nobel bent om je partner
niks te vertellen.

Maar het draait om jou, egoist.
Jij poept gewoon 7 kleurtjes in je broek omdat je bang bent dat je partner bij je weggaat.
Je bent niet nobel bezig zo hoor. Echt niet.

Ik heb zo'n gevoel dat je tevens extreem eigenwijs bent.
Lieg jezelf toch niet zo voor.
Mallerd.
  donderdag 31 december 2009 @ 14:44:13 #158
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_76264843
quote:
Op donderdag 31 december 2009 09:45 schreef Taurus het volgende:
Mallerd.
Maar tóch een prettige jaarwisseling gewenst, Taurus.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_76274396
Dat zal wel lukken, ik ben in 2010 van plan minstens net zo eigenwijs te zijn als in 2009 Maar van hetzelfde..
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:27:40 #160
279527 Muts100
Kijk nou eerst es naar jezelf!
pi_76338110
quote:
DenWauwelaar [] dinsdag 22 december 2009 @ 23:11 (#151)

Mijn vriendin mag vrouwen mee naar huis nemen en mannen daar laten. Verder hebben wij het uitgangspunt dat we in principe niet vreemdgaan en vooral ook dat we het elkaar niet vertellen als het wel gebeurd. De laatste afspraak is dat we verliefdheden afkappen en niet opzoeken. Verder zijn we vrij open over verlangens en fantasieen.

Met die simpele regels hoef je het niet moeilijker te maken dan het is. Ik ga ook al langer mee dan vandaag en weet ook dat trouw een dun verbond is als je met een dronken kop op de verkeerde plek en verkeerde tijd bent. Och laat het een keer uit de hand lopen en er wordt een keer gezoend, gefrut, geneukt. Doe het veilig en maak het niet mijn probleem. Ik zie er dan verder niet zo'n issue in.

Vreemdgaan is voor mij pas als er gevoel bij is en er verliefdheden zijn en/of vaste neukertjes. Dan gaat iemand echt 'achter je rug om' kloten met iemand.
Yep, i agree!

Las net een interview met Cees Geel, de vraag was "hoe sta je tegenover huwelijkse trouw"..
Quote: Het schept geborgenheid in een relatie, daarom vind ik het een hoffelijk streven. Maar ik geloof niet dat je je hele leven trouw kunt zijn, weet jij veel in welke situatie je belandt?

Vond ik goed gezegd.
pi_76396649
quote:
Op donderdag 31 december 2009 19:04 schreef Taurus het volgende:
Dat zal wel lukken, ik ben in 2010 van plan minstens net zo eigenwijs te zijn als in 2009 Maar van hetzelfde..
2010, jouw jaar van de langdurige monogame relatie, inclusief het samenwonen en vooruitzicht op huwelijk en kindertjes?
Ja, ik generaliseer.
pi_76406202
quote:
Op maandag 4 januari 2010 13:38 schreef Northside het volgende:

[..]

2010, jouw jaar van de langdurige monogame relatie, inclusief het samenwonen en vooruitzicht op huwelijk en kindertjes?
Je weet maar nooit
pi_76426627
Noem mij maar ook ouderwets, overmatig romantisch en idealistisch, maar in gaan in dezen toch met Northside en Scorpie mee. Ik verkies nog altijd de waarheid boven de leugen, hoezeer die waarheid ook een bittere pil is die men (uit praktische overwegingen) het beste kan ontwijken. Ik hecht meer waarde aan bepaalde waarden of principes die ik heb dan de mogelijke consequenties en het minimaliseren van pijn. Die kosten/baten-analyses zijn leuk voor als je een auto koopt, maar niet als je een het vertellen van vreemdgaan gaat evalueren.
pi_76426634
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Muts100 het volgende:
Kom op zeg, live your life to the max! En nee, een ander pijn doen is niet oke, dus ik zou zeggen, wat niet weet wat niet deert.

Niet dat je nou alleen maar om je heen moet neuken als je in een relatie zit, begrijp me niet verkeerd, maar om nou 60 jaar met dezelfde persoon het bed te delen......!!

Dat is toch gewoon niet realistisch? Gun jezelf dan die paar passionele momenten in je leven!
Wat is daar nou eigenlijk precies zo mis mee?
Naar mijn mening vereist romantische liefde - let op: volgens mijn opvatting - een bepaalde focus en zodra die focus verloren gaat, dan is dat geen liefde meer. Liefde discrimineert; je kunt niet alles of iedereen leuk vinden, maar juist iets speciaals.
pi_76427029
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 05:59 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Naar mijn mening vereist romantische liefde - let op: volgens mijn opvatting - een bepaalde focus en zodra die focus verloren gaat, dan is dat geen liefde meer. Liefde discrimineert; je kunt niet alles of iedereen leuk vinden, maar juist iets speciaals.
Hoewel ik jouw mening mbt vreemdgaan deel, ben ik het hier niet mee eens. Liefde is allemaal leuk & aardig, maar vooral een hormonaal gebeuren. Je kan dus zo maar iemand anders tegen komen die jouw hormonen weer laat gieren.

Houdt niet in dat je minder van je partner van dat moment houdt.
pi_76450501
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 08:01 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Hoewel ik jouw mening mbt vreemdgaan deel, ben ik het hier niet mee eens. Liefde is allemaal leuk & aardig, maar vooral een hormonaal gebeuren. Je kan dus zo maar iemand anders tegen komen die jouw hormonen weer laat gieren.

Houdt niet in dat je minder van je partner van dat moment houdt.
Die opvatting vind ik maar populair-wetenschappelijk reductionisme. Wat is liefde dan nog dan slechts wat afvuren van neuronen, het werk van wat feromonen of product van evolutionaire mechanismen? Naar mijn mening is het een categoriale fout die veel mensen maken: het verwisselen van oorzaken waarom je van iemand houdt i.p.v. de redenen waarom je van iemand houdt.
pi_76457554
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 19:33 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Die opvatting vind ik maar populair-wetenschappelijk reductionisme. Wat is liefde dan nog dan slechts wat afvuren van neuronen, het werk van wat feromonen of product van evolutionaire mechanismen? Naar mijn mening is het een categoriale fout die veel mensen maken: het verwisselen van oorzaken waarom je van iemand houdt i.p.v. de redenen waarom je van iemand houdt.
Ik maak een verschil tussen verliefdheid en houden van . Verliefdheden zijn een puur hormonaal gebeuren, houden van gaat (imo) veel dieper.
pi_78640285
Het is vooral erg als je partner is vreemdgegaan en je komt er zelf achter. Dan nog 10 x liever dat je het van hemzelf hebt gehoort. Dan weet je in ieder geval dat hij eerlijk is en hoef je niet bij elk stapavondje jezelf af te vragen wat hij aan het doen is.
pi_78642865
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 16:10 schreef Vanne het volgende:
Het is vooral erg als je partner is vreemdgegaan en je komt er zelf achter. Dan nog 10 x liever dat je het van hemzelf hebt gehoort. Dan weet je in ieder geval dat hij eerlijk is en hoef je niet bij elk stapavondje jezelf af te vragen wat hij aan het doen is.
Ervaring?
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')