Mijn inboedelverzekering vergoed geen lekkage schade die ten gevolge ligt aan slecht onderhoud. Dat had ik al gecheckt... Daarom vind ik dat de woningbouw de schade zou moeten betalen.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Schade claimen bij je inboedelverzekering, die gaat het dan wellicht verhalen vanwege ondeugdelijke reparaties.
als je in NOVEMBER belt wel ja. da's 3 weken. ondertussen lekt mijn behang kapot.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:38 schreef Pablo88 het volgende:
het is 10 December, ze komen half december (= de 16e) kijken.
Dat duurt nog wel 6 hele dagen, dat is niet lang
Nee ze wisten het ook niet. Gingen ze me over terug bellen.. Dus ik vroeg wanneer dan..?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:59 schreef Woepsie het volgende:
Is de lekkage verholpen en gaan ze de schade vergoeden?
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:58 schreef Woepsie het volgende:
De schade kan verhaalt worden op de opstalverzekering. Als je een huis huurt heeft de verhuurder deze afgesloten. Zij kunnen dus ook de schade aan je vergoeden maar zullen dit pas doen als de oorzaak van de lekkage is opgelost. Nog even wachten dus totdat het geregeld is en gelijk aangeven dat je de schade vergoed wil hebben.
Succes alvast, dit soort geintjes zijn nooit leuk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hehe ik zal maandag of dinsdag eens langsgaan bij de verzekeraar om het probleem voor te leggen. Neem aan dat of de inboedelverzekering óf de rechtsbijstand me wel kan helpen.
Ik zal maandag in elk geval eens flink lastig zijn en er druk op zetten bij de woningbouw.
bedankt voor de adviezen in elk geval.
Omdat dat bij mij ook het geval was.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:07 schreef Klummie het volgende:
Waarom zou het bij een rechter moeten komen?
Het lijkt me niet het juiste jaargetijde om nu lekker stenen uit de gevel te trekkenquote:Op maandag 28 december 2009 22:19 schreef Woepsie het volgende:
Waarom pas in het voorjaar?
Nah ja, als ze nu de stenen eruit trekken en er komt een plonsbui dan is dat ook niet fijn.... dus opzich...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |