Wacht maar even af wat ze er in FEE van maken, da's vast mooier dan dat ik kanquote:Op donderdag 10 december 2009 16:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Oh lief maar ik heb ook al een verzoekje in Fee gedaan
En ik heb de opties aangepast zodat ik alles zie (ook dat wat er niet is maar dat is een ander verhaal)
Waar blijft mijn PM?quote:
En het is nog geeneens weekend.... arme jij.quote:
Wat voor naam lees ik daar????quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat deze van Secret Santa ismet op de achtergrond Pim op de strafbank
![]()
wil iemand de wiki aanpassen voordat ik hem sloop ?![]()
Ondankbare honden!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef MrSubtle het volgende:
Fragmentje uit een telefonische meeting zojuist:
"Zoals jullie weten hadden we een half jaar geleden samen geschat 30% financiele verbetering te halen. Echter is gebleken dat ik 41% heb kunnen realiseren"
wat verwacht je dan? ... nou niet dit:
"Oh jammer, wij hadden stiekem gehoopt dat het toch meer richting 60% zou gaan"
Joppiesaus, maar dan lekkerderquote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ik straks patat met pindasaus ga eten
Wat is smulsaus?
Ja of ben ik nou gek? Dat motiveert toch niet? En het gaat echt om bedragen met 6 nullen hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondankbare honden!![]()
Wat zei je 'Ja hoor, graag gedaan!'.
Ja, van calvéquote:Op donderdag 10 december 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook bij de Super de Boer?
Ik ga even kijken, tot zo!
Dat is echt heel ergquote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef MrSubtle het volgende:
"Zoals jullie weten hadden we een half jaar geleden samen geschat 30% financiele verbetering te halen. Echter is gebleken dat ik 41% heb kunnen realiseren"
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef MrSubtle het volgende:
Nou dat dus....quote:Op donderdag 10 december 2009 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ondankbare honden!![]()
Wat zei je 'Ja hoor, graag gedaan!'.
En toen begon jij te lachen en zei je "hahahaahaha"quote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef MrSubtle het volgende:
Sla en duitse braadworst....quote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Joppiesaus vind ik vies.
Ik ben mn boodschappenlijst aan het maken.
Wat is er lekker bij rösti?
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef MrSubtle het volgende:
Oh bah braadworst eet ik alleen bij hutspotquote:
Chihuahuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef oh-oh het volgende:
Joppiesaus vind ik vies.
Ik ben mn boodschappenlijst aan het maken.
Wat is er lekker bij rösti?
Duitse he van de grill da's wel wat anders dan gewone braadworst.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh bah braadworst eet ik alleen bij hutspot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |