quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat deze van Secret Santa ismet op de achtergrond Pim op de strafbank
![]()
wil iemand de wiki aanpassen voordat ik hem sloop ?![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat deze van Secret Santa ismet op de achtergrond Pim op de strafbank
![]()
wil iemand de wiki aanpassen voordat ik hem sloop ?![]()
Jup, want als ik nu op je filmpje klik kan ik links van het filmpje niet door je eerder geuploade spullen klikken en dat kon net welquote:Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb vanalles aangeklikt en toen stond het Private... zo beter?
Had je wel alles eerst nog bekeken of was je te laat?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, want als ik nu op je filmpje klik kan ik links van het filmpje niet door je eerder geuploade spullen klikken en dat kon net wel
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had je wel alles eerst nog bekeken of was je te laat?![]()
edit: oh nee, je hebt natuurlijk EERST rondgekeken en TOEN gewaarschuwd
Ik vroeg nog heel netjes 'ik weet niet of er rare dingen in staan'quote:Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had je wel alles eerst nog bekeken of was je te laat?![]()
edit: oh nee, je hebt natuurlijk EERST rondgekeken en TOEN gewaarschuwd
dat is doortrapt Greys, vragen of er rare dingen in staan als je net hebt gekeken!!! *opschrijft*quote:Op donderdag 10 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg nog heel netjes 'ik weet niet of er rare dingen in staan'![]()
Ll gaf het gewoon netjes toe, dat dan weer wel
Hád ik nou maar gekeken, sukkel dat ik benquote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is doortrapt Greys, vragen of er rare dingen in staan als je net hebt gekeken!!! *opschrijft*
Ik weet niet wat je test maar mij valt niets vreemds op.quote:
Faaaaaaaaail Greysquote:Op donderdag 10 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hád ik nou maar gekeken, sukkel dat ik ben
Geen waarschuwingen hier meer, dat begrijp je zeker wel!
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
En ik ren even de supermarkt in, allerlei slechte vreterij kopen voor vanavond!
Ik zie een andere avatar bij Maesquote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je test maar mij valt niets vreemds op.
Ik ben te goedbraaf voor deze wereldquote:
whahahahahahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hád ik nou maar gekeken, sukkel dat ik ben
Geen waarschuwingen hier meer, dat begrijp je zeker wel!
Nee, ik had er geen zin meer inquote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je al naar de Aldi geweest????????
Niks nie waar, je dacht gewoon laat oh-oh maar gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik had er geen zin meer in
Ik bedacht me dat ze soortgelijke dingen bij de Super de Boer hebben en dan alleen in caramelsmaak![]()
Dus die ga ik zo even halen!
Wellusquote:Op donderdag 10 december 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
En super de boer heeft die helemaal niet
echt! Te braaf gewoon!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie een andere avatar bij Maes
[..]
Ik ben te goedbraaf voor deze wereld
Welke avatar zie je dan? Ik zie weer nixquote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie een andere avatar bij Maes
[..]
Ik ben te goedbraaf voor deze wereld
ik zie een mijterloze hond...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Welke avatar zie je dan? Ik zie weer nix![]()
En of jij goed of braaf bent dat maken wij wel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |