quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat deze van Secret Santa ismet op de achtergrond Pim op de strafbank
![]()
wil iemand de wiki aanpassen voordat ik hem sloop ?![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga er gewoon vanuit dat deze van Secret Santa ismet op de achtergrond Pim op de strafbank
![]()
wil iemand de wiki aanpassen voordat ik hem sloop ?![]()
Jup, want als ik nu op je filmpje klik kan ik links van het filmpje niet door je eerder geuploade spullen klikken en dat kon net welquote:Op donderdag 10 december 2009 15:56 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb vanalles aangeklikt en toen stond het Private... zo beter?
Had je wel alles eerst nog bekeken of was je te laat?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, want als ik nu op je filmpje klik kan ik links van het filmpje niet door je eerder geuploade spullen klikken en dat kon net wel
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had je wel alles eerst nog bekeken of was je te laat?![]()
edit: oh nee, je hebt natuurlijk EERST rondgekeken en TOEN gewaarschuwd
Ik vroeg nog heel netjes 'ik weet niet of er rare dingen in staan'quote:Op donderdag 10 december 2009 16:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Had je wel alles eerst nog bekeken of was je te laat?![]()
edit: oh nee, je hebt natuurlijk EERST rondgekeken en TOEN gewaarschuwd
dat is doortrapt Greys, vragen of er rare dingen in staan als je net hebt gekeken!!! *opschrijft*quote:Op donderdag 10 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vroeg nog heel netjes 'ik weet niet of er rare dingen in staan'![]()
Ll gaf het gewoon netjes toe, dat dan weer wel
Hád ik nou maar gekeken, sukkel dat ik benquote:Op donderdag 10 december 2009 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is doortrapt Greys, vragen of er rare dingen in staan als je net hebt gekeken!!! *opschrijft*
Ik weet niet wat je test maar mij valt niets vreemds op.quote:
Faaaaaaaaail Greysquote:Op donderdag 10 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hád ik nou maar gekeken, sukkel dat ik ben
Geen waarschuwingen hier meer, dat begrijp je zeker wel!
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
En ik ren even de supermarkt in, allerlei slechte vreterij kopen voor vanavond!
Ik zie een andere avatar bij Maesquote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je test maar mij valt niets vreemds op.
Ik ben te goedbraaf voor deze wereldquote:
whahahahahahahaquote:Op donderdag 10 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Hád ik nou maar gekeken, sukkel dat ik ben
Geen waarschuwingen hier meer, dat begrijp je zeker wel!
Nee, ik had er geen zin meer inquote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je al naar de Aldi geweest????????
Niks nie waar, je dacht gewoon laat oh-oh maar gaanquote:Op donderdag 10 december 2009 16:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik had er geen zin meer in
Ik bedacht me dat ze soortgelijke dingen bij de Super de Boer hebben en dan alleen in caramelsmaak![]()
Dus die ga ik zo even halen!
Wellusquote:Op donderdag 10 december 2009 16:10 schreef oh-oh het volgende:
En super de boer heeft die helemaal niet
echt! Te braaf gewoon!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie een andere avatar bij Maes
[..]
Ik ben te goedbraaf voor deze wereld
Welke avatar zie je dan? Ik zie weer nixquote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie een andere avatar bij Maes
[..]
Ik ben te goedbraaf voor deze wereld
ik zie een mijterloze hond...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Welke avatar zie je dan? Ik zie weer nix![]()
En of jij goed of braaf bent dat maken wij wel uit
Kerstpoppetjes!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:13 schreef Maes het volgende:
[..]
Welke avatar zie je dan? Ik zie weer nix![]()
En of jij goed of braaf bent dat maken wij wel uit
quote:
Dat kan, dan staan jouw instellingen andersquote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik niet! Ik zie echt een mijterloze hond!
echt? Hoe staan mijn instellingen dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan, dan staan jouw instellingen anders
Uploaden gaat nietquote:Op donderdag 10 december 2009 16:17 schreef Greys het volgende:
Als Maes haar ava én upload via de uploadmanager én ook nog een photobucketlinkje in haar probiel plaatst bij webicon dan zien we hem allemaal.
Ikke gister wel!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je al naar de Aldi geweest????????
Moet ik sneeuw toevoegen en dan uploaden voor je?quote:
en mij ookquote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet je me even je wachtwoord PMen weer
- Optiesquote:Op donderdag 10 december 2009 16:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
echt? Hoe staan mijn instellingen dan?
Zo irritant dat met die instellingenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan, dan staan jouw instellingen anders
Lekker he die maoam?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ikke gister wel!![]()
Die snoepjes gehaald (toen ik ze zag herkende ik ze, dat zijn de lekkerste uit de HAaibo snoepbox), en snoepjes voor in de oto, en chocolaaaa met sinaasappelvulling en met mokkavulling. En kerstkransjes. En roomkaas en kruidenboter en stokbrood met kruidenboter en en en en....
Had ik al gezegd dat ik weer schandalig veel had gekocht?
ik zie jouw bewegende avatarquote:Op donderdag 10 december 2009 16:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo irritant dat met die instellingen
ik zie zelf m'n bewegende avatar maar anderen zien de kerstversie. Maar goed ik ben ook te lui het aan te passen
Straks met de nieuwe layout is er geen webicon optie meer, dus dan ziet iedereen gelukkig weer hetzelfdequote:Op donderdag 10 december 2009 16:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo irritant dat met die instellingen
ik zie zelf m'n bewegende avatar maar anderen zien de kerstversie. Maar goed ik ben ook te lui het aan te passen
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
- Opties
- 2e tabje --> Weergave
- Iets naar onder scrollen naar Weergave opties Topics
- Webicons staat bij mij op JA, upload icons ook op JA
- Dan nog ietsje naar beneden staat 'voorkeur usericon omkeren?' staat bij mij ook op JA en bij jou denk ik op nee
Ja maar dan is ookquote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Straks met de nieuwe layout is er geen webicon optie meer, dus dan ziet iedereen gelukkig weer hetzelfde
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar dan is ooksilver
weg!
Zeik zeik
Oh zo doe je dat!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef nieslief het volgende:
Ja ik zie ook kerstpoppetjes nu en de bewegende ava van MB en ik heb quick reply nu ingesteld en volgens mij ook quick quote.
Oh lief maar ik heb ook al een verzoekje in Fee gedaanquote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ik sneeuw toevoegen en dan uploaden voor je?
Moet je me even je wachtwoord PMen weer
Mooi he?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:34 schreef nieslief het volgende:
Wauw er gaat gewoon een wereld voor me open.
laatst gaf iemand anders hier ook al die tip, was echt helemaal verbijsterd!!!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:34 schreef nieslief het volgende:
Wauw er gaat gewoon een wereld voor me open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |