abonnement Unibet Coolblue
pi_253366
Wat eet men eigenlijk in de bus.?

Je merkt er nooit wat van. Bij bb stond willem bijna elke dag als keukenpaus voor het oog van de cameras een lekkere maaltijd te bereiden, maar in de bus heb ik daar nog nooit wat van gemerkt.

Een piepklein magnetronnetje voor 11 personen?
Op hoeveel pitten koken ze eigenlijk? Hebben ze wel een vierpitsgasstel?
Waar blijft die afwas van 11 man? wie kookt er eigenlijk nu?
Bart, beroep: chef-kok, hebben ze immers weggestemd.
Snoepen ze daarom zoveel?


  donderdag 16 maart 2000 @ 23:25:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_253367
Big Bouwkeet was zo zaai dat ze het eten wel elke dag moesten uitzenden, dat was het enige moment dat iedereen een beetje wakker was en Ruud nog wel eens een scheet wilde laten.
Bij de Bus wordt heel wat afgeruziet en dat is natuurlijk veel interessanter om uit te zenden. En inderdaad, ik heb ook het idee dat die hele bus maar een beetje leeft op en Nibb-it, Venco en Snickers maar ja, dat doe ik zelf ook dus persoonlijk heb ik daar niet zo'n probleem mee.
pi_253368
Het lijkt wel of ze in ploegendienst eten en heel soms, met macaroni of zo, met z'n allen.
pi_253369
Ze hebben al menigmaal de boel aan laten branden terwijl ze met de neus boven op het fornuis zaten. Niet te geloven!
  vrijdag 17 maart 2000 @ 01:14:00 #5
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_253370
Ze hebben geloof ik in de eerste week een zakje erwtensoep proberen klaar te maken, maar ze hadden de boel aan laten branden.

Ze eten ook wel veel brood met pindakaas en duopinotti tussendoor. En ze snoepen hééél vééél, zodat er zo min mogelijk gekookt hoeft te worden.

En verder leven ze natuurlijk op de tosti's van Iwan. Maar dat ging vanavond ook niet helemaal zoals het moet.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  vrijdag 17 maart 2000 @ 03:29:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_253371
Door de thuisblijvers (doordeweeks) word gekookt.
Als Willeke en Seki "thuis" zijn, staat het eten klaar als de werkers thuiskomen...Seki en Willeke zijn van mening dat je na een dag hard werken , honger hebt, en moet eten.

De rest daarintegen neemt het niet zo nauw.
(m.a.w. als Willeke en Seki niet Samen aanwezig zijn in de bus, om alle voorbereidingen voor een warme maaltijd te treffen, dan komt het eten pas erg laat op tafel (en moeten Seki en Willeke het vaak nog gedeeltelijk zelf doen)
Ook Iwan en Büllent helpen vaak mee.

De rest heeft weleens 1 maal een pastazooitje gemaakt.

Voor de rest Klagen Büllent, Antoinet, Seki en Willeke vaak, dat ze gezonder moeten eten, vooral Antoinet is erg op verse groente gesteld.Seki is een liefhebber van een stukkie vlees, en een echt Hollandse maaltijd, Aardappelen, groente, vlees en vooral een lekker jusje. (Ook Büllent en Willeke waarderen dit, alleen is Willeke niet zo'n vleesliefhebster)

De rest eet meestal bitter weinig,vooral Esmeralda, lust vaak iets niet.Tessa zit meestal al zo vol met snoep en chips dat ze ook vaak weinig eet.Büllent maakt hierover vaak een opmerking tegen Tessa".(dat ze moet stoppen met vreten tussendoor=zijn letterlijke text)

Jop bakt vaak 's avonds eieren.
En aziz helpt waar nodig.

Quote van Iwan uit zijn Dagboek van dinsdag
Om 17.30 uur was de werkpoeg terug en we hebben (ja ja) KIPKERRIE gegeten, ditmaal gemaakt door Antonette. Het was geweldig.


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 17 Maart 2000).]

pi_253372
Oooo, wat heb ik gelachen met die fikkende tosties van Iwan! Op zich heel knap dat je zelfs zoiets simpels fout kunt laten gaan!
Have fun!
pi_253373
quote:
op 03-16-2000 om 11:25 PM schreef Trainspotter het volgende:
Big Bouwkeet was zo zaai dat ze het eten wel elke dag moesten uitzenden, dat was het enige moment dat iedereen een beetje wakker was en Ruud nog wel eens een scheet wilde laten.
Bij de Bus wordt heel wat afgeruziet en dat is natuurlijk veel interessanter om uit te zenden. En inderdaad, ik heb ook het idee dat die hele bus maar een beetje leeft op en Nibb-it, Venco en Snickers maar ja, dat doe ik zelf ook dus persoonlijk heb ik daar niet zo'n probleem mee.

EN LATEN WE VOORAL NIET VERGETEN SEKI SHUPS, VRIEND!!!!

(echo echo echo)

OF HEB JE DAAR PROBLEMEN MEE, MAATJE?!

(echo echo echo)

* MiRRoRMaN heeft er lekker aandelen in!.

quote:
op 03-17-2000 om 03:29 AM schreef Quenda® het volgende:
Voor de rest Klagen Büllent, Antoinet, Seki en Willeke vaak, dat ze gezonder moeten eten, vooral Antoinet is erg op verse groente gesteld.Seki is een liefhebber van een stukkie vlees, en een echt Hollandse maaltijd, Aardappelen, groente, vlees en vooral een lekker jusje. (Ook Büllent en Willeke waarderen dit, alleen is Willeke niet zo'n vleesliefhebster)

Daar hebben ze dan gelijk in want neem maar van mij aan: Gezond eten doet er wel degelijk toe! Je komt jezelf echt geheid tegen als je geen gezonde groenten en dagelijks een lapje vlees eet. Mag de Bus ook wel eens beter op letten, misschien grappig om daar eens een e-mail over te sturen naar de Bus? Dan kan Sylvana een van ons een brief behandelen.... Ik vind het een goed argument.... Aan de poster van dit topic de eer?

Grtz,

Meerhoerman.


------------------
Seki's Logische page:
http://www.sekologie.tsx.org

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 17 Maart 2000).]

pi_253374
>Wat eet men eigenlijk in de bus.?<

Eieren en verbrandde tosti's.


Ik schrijf hier niets ok? Dank u.....
  vrijdag 17 maart 2000 @ 11:15:00 #10
2646 webber
Enough already
pi_253375
De enige conclusie die eigenlijk te trekken valt uit dit geheel is dat het opkroppen van emoties, het roddelen over mensen en het maatuh-naajuh eigenlijk best een bijzonder voedzame aangelegenheid is.

En voor maagproblemen neem je af en toe gewoon nog eens een zak snoep? Mits grote smurf Seki dat toestaat uiteraard.

  vrijdag 17 maart 2000 @ 13:43:00 #11
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_253376
Mirrorman:

EN LATEN WE VOORAL NIET VERGETEN SEKI SHUPS, VRIEND!!!!
OF HEB JE DAAR PROBLEMEN MEE, MAATJE?!

Nee hoor, maar noeste arbeid en Seki-lollies maken de man dorstig dus:

VAMOS

pi_253377
quote:
op 03-17-2000 om 01:43 PM schreef Trainspotter het volgende:
Mirrorman:
EN LATEN WE VOORAL NIET VERGETEN SEKI SHUPS, VRIEND!!!!
OF HEB JE DAAR PROBLEMEN MEE, MAATJE?!
Nee hoor, maar noeste arbeid en Seki-lollies maken de man dorstig dus:
VAMOS

Hmmmm Ik geloof dat het al geen flikker meer uit maakt of onze profeet wint, van de royalties kan hij al leven als God in Frankrijk!

WELKE ROYALTIES, ZITTEN ZE WEER OVER MIJN RUG TE PROFITEREN?!?!

(echo echo echo)

Nee, ik zei net dat het niet uitmaakt dat Aziz zo stikt, want zolang we hem geen pruimen geven raakt hij wel verstopt zo dadelijk!

IK ZAL DIE DIKKE STINKERT VAN EEN AZIZ ZO WEL WEER EEN PAAR KNALLEN VOOR ZN BEK VERKOPEN WANT DIE ANGSTSCHETEN VAN HEM HANGEN MIJ ZO LANGZAMERHAND DE STROT UIT!

Komen we goed weg!

Grtz,

Meerhoerman.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')