SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:05 schreef Diabox het volgende:
Klacht: Mams gooit sportkleding in de was (die niet in de droger mag) op de dag dat ik het nodig heb.
Maakt voor een badpak toch niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
blazen krengquote:Op donderdag 10 december 2009 14:06 schreef Diabox het volgende:
Ze zou het eergisteren zelfs al wassen, dus ik was vol verbazing toen ze mij vertelde dat mijn sportkleding nog nat was omdat ze had vanochtend had gewassen...
Klacht: Mams gooit sportkleding in de was (die niet in de droger mag) op de dag dat ik het nodig heb.
Dan moet je zelf je sportbehaatje maar wassen, pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
neuk haar silly als strafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw wasmachine draait met 3 dingetjes erin?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:12 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dan moet je zelf je sportbehaatje maar wassen, pauper
Ik woon naast Amsterdamquote:Op donderdag 10 december 2009 14:11 schreef kikoooooo het volgende:
Ga op jezelf wonenStuderen en dan bij papa en mama blijven wonen is zo kansloos
Die andere heb ik gisteren gebruikt.quote:
Wat een geweldige uitvinding is dat toch.. Handwasquote:Op donderdag 10 december 2009 14:19 schreef Diabox het volgende:
Jouw wasmachine draait met 3 dingetjes erin?![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:12 schreef UnderSiege het volgende:
HAHAHA, WAS IS DE VERLEDEN TIJD VAN ZIJN!!!!!!!!!!!! EINZ!1ZWEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!11
Que?quote:Op donderdag 10 december 2009 14:28 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
1tje voor 18 januari en 1tje voor 26 oktober?
Wat grappig! Misschien moeten we een keer wat afspreken, samenquote:Op donderdag 10 december 2009 14:31 schreef essacee het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst aan de verleden tijd ipv "de was".
Gezellig!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:33 schreef UnderSiege het volgende:
[..]
Wat grappig! Misschien moeten we een keer wat afspreken, samen.
Bakje koffie/thee? Of laten we stout doen en pakken we een borreltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |