Ja, zeg die falafels waar het op staat!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef jaash het volgende:
dat kan helemaal niet !! Het mag dan wel een Nederlands product zijn maar ik ben verdomme geen kaas.
Dat is een beledeging. ophouden svp
quote:Op maandag 10 december 2009 13:20 schreef Koepert het volgende:
Ook van die pinda's die dat doen?
Maw, we kunnen het zelf af en toe ook niet nalaten..
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en dan halfbloedjes pindakaas noemen
Heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef jaash het volgende:
dat kan helemaal niet !! Het mag dan wel een Nederlands product zijn maar ik ben verdomme geen kaas.
Dat is een beledeging. ophouden svp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Een buitenlanders?quote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef L-IS het volgende:
nog nooit klappen gehad van een buitenlanders!
Meer hoofdletters gebruiken.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:22 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd.![]()
Vooral Friezen, die zijn het ergste. 'Hé Hollandse kaas!' en dan vervolgens in hun taaltje, het Frysk mij voor alles en nog wat uitmaken.![]()
![]()
Daarom stem ik PVV Wilders in 2011. Die Friezen moeten het land uit, terug naar hun eigen Fryslân.![]()
Geen Friezen meer in Nederland. Stop de verfriezivering van Holland.![]()
De hele godsganze dag zitten ze daar maar in het buurthuis aan de Friese vlag-koffiemelk met hun gekke FC Heerenveen-vlaggetjes.
Friezen. Het zijn er gewoon teveel en ze integreren ook nooit. Zeggen nooit netjes gedag als ik de hond uit laat, oké ik heb dan wel geen hond, maar dan nog.
Aanpassen of oprotten zeg ik altijd maar. Mijn buurvrouw is het er ook altijd mee eens. Zij is weliswaar doof, maar ook zij vindt de Fryske taal geen gehoor.![]()
Nee, vanaf 2011 gaat het echt allemaal beter worden, want dan komt Geert aan de macht en hij gaat een bezem door de tweede kamer halen. Het zijn allemaal zakkenvullers daar in de tweede kamer. Allemaal, behalve Geert natuurlijk.
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:24 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Een buitenlanders?
Meerdere in één??
Dan krijg je een soort Dugtrio man.
[ afbeelding ]
Bij het plaatje dacht ik: 3 Antilianen die door de vloer van een bankkluis breken.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Na die brand in Volendam heb ik op school dagen de grap "ze smelten de kazen" mogen aanhoren.
laat dan ook het héle plaatje zien:quote:Op donderdag 10 december 2009 13:24 schreef Rafelbaard het volgende:
[..]
Een buitenlanders?
Meerdere in één??
Dan krijg je een soort Dugtrio man.
[ afbeelding ]
Bij het plaatje dacht ik: 3 Antilianen die door de vloer van een bankkluis breken.![]()
Digle diiig digle diiig trio trio trio!quote:Op donderdag 10 december 2009 13:29 schreef jpg97 het volgende:
[..]
laat dan ook het héle plaatje zien:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |